LEGO

Klaaar

16 likes

Ik heb een Lego set van de serie Friends voor mijn verjaardag gekregen, super leuk! Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Zou zo nog meer willen bouwen maar het aanschaffen is zo duur. Wisselen jullie ook wel eens sets uit? Ik had wel gekeken online om een set te huren maar dan kom je ook gauw op €40,- uit zag ik…

7 likes

Ahh deze is leuk!! De appartementen zijn ook heel leuk om te bouwen. Aanrader om op je verlanglijstje te zetten :smile:

1 like

Ja, het is helaas wel een dure hobby. Ik volg zelf mijn wishlist via brickwatch.net, dan kan je een beetje in de gaten houden waar en wanneer die sets goedkoper zijn. Maar het blijft duur. Ik maak er altijd een “momentje” van als ik aan het bouwen ben, met een drankje etc., niet te veel in 1x etc., optimaal genieten van m’n uitgegeven geld :crazy_face:.

1 like

Ik heb weer (whats new) veel te veel geld uitgegeven aan lego… ben nu de nieuwe ariel schelp aan het bouwen, ondertussen ook het vogelhuisje en de nieuwe pac-man is ook onderweg. Ben echt hyyyyyped om die nieuwe pac man, zo veel zin in om die te bouwen!

Met deze dus nu bezig

15 likes

Ohhh allemaal fantastisch maar wat is die Ariël set te gek :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Jaa tof he, hij zit qua techniek ook heel goed in elkaar. Kan wel weer tussentijdse foto’s plaatsen van de bouw!

7 likes

Ahhh nice! Ik vind die Ariel set ook heeeeel tof. Ben benieuwd of die ook leuk is om te bouwen!

1 like

Dit is tm zakje 4/15 van de ariel set

En halverwege zakje 1 van het vogelhuisje, cuuuuute vogeltjes

Je krijgt trouwens tm vandaag nog dubbele vip punten via de LEGO store, mooi snel korting sparen

10 likes

Ik heb via Marktplaats de set met botanische bloemen gekocht :heart: De verkoper had het super netjes weer allemaal in de genummerde zakjes gedaan, echt fijn. Ik denk dat ik hem over een tijdje weer doorverkoop dus mocht iemand hem dan willen overnemen voor hetzelfde bedrag als waar ik hem voor gekocht heb, 35 euro, dan kan dat! :slight_smile:

3 likes

Iemand hier de Pac-Man al gekocht?

6 likes

OMG, dit wil ik :heart_eyes:.

3 likes

Jaaaa ik heb m al! Ga m binnenkort bouwen, maar eerst ariel nog!

3 likes

Ik heb zaterdag het nieuwe Disney-kasteel besteld. Is deels een cadeau voor m’n verjaardag. Dus als 'ie binnenkomt, zet m’n man hem weg en mag ik hem pas open maken in augustus :see_no_evil:

6 likes

Mijn vriend is sinds kort operns weer helemaal fan van Lego. Naast het maken van sets vindt hij het ook leuk om zelf dingen te ontwerpen.

Nu is hij bijna jarig en ik was benieuwd of jullie nog leuke tips voor sets hebben.

Hij vindt de 3-in-1 creator sets vaak leuk omdat hij die ook kan gebruiken om daarmee zelf aan de slag te gaan. Dieren zijn ook wel een terugkerend thema maar geen vereiste. Budget is max 50 (iets erboven is geen ramp :slight_smile: ).

Van degene die nu in de collectie zitten heeft hij veel al. Zijn er misschien oudere sets die nog verkrijgbaar zijn en een beetje in deze omschrijving passen?

(Ter referentie: De grote tijger van Creator heeft hij op zijn lijstje staan. Maar leek me ook leuk iets verrassends te kopen)

1 like

Tm zakje 6/15 van de ariel set, zo handig gebruik gemaakt van techniek om de organische vormen van de schelp te krijgen!

5 likes

Er zijn een paar hele nieuwe 3-in-1 sets zoals een strandhuis of het ‘knusse huis’. Heeft 'ie die ook al? Die kun je - denk ik - ook weer makkelijk gebruiken om zelf iets te ontwerpen. Of een tegoedbon dat 'ie zelf blokjes kan uitzoeken om zelf dingen te ontwerpen?

Zelf heb ik recent de lego store set gekocht: LEGO® Brand Store 40574 | Overig | Offic!!!x!!!19820782539!&cmp=KAC-INI-GOOGEU-GO-NL-NL-RE-SP-BUY-CREATE-PLA-SHOP-BP-SP-RN-PMAX_LOW_PRIORITY. Moet hem nog in elkaar zetten, maar is wel een leuke set!

1 like

:scream:

3 likes

Die kun je al kopen, 400 ekkies maar 🫠

2 likes

Welke zou je liever zo gratis willen ontvangen?