LEGO

Heeft iemand interesse in deze set? De wilde bloemen. Ik heb deze voor 35 euro gekocht via MP en mag voor die prijs ook weer door. Verzendkosten voor koper of ophalen in Arnhem. Ik heb alles weer netjes in de zakjes gedaan. Foto’s kan ik nog even plaatsen indien gewenst :slight_smile:

Ennn nieuwe update, dit is tm zakje 10 van de 15 van ariel:

leuke details in de spoilerrrr

13 likes

De laatste tijd heb ik me niet zo bezig gehouden met Lego, maar omdat ik binnenkort naar een Lego-winkel ga was ik aan het rondspeuren op de site. Blijkt dat er vanaf augustus allemaal sets van Gabby’s Poppenhuis (een kinderserie op Netflix over een meisje met katten) uitkomen. Mijn dochter is gèk van die serie en van Lego, dus die wordt hysterisch als ze de sets ziet, verwacht ik.

Ik ga proberen het geheim te houden en haar er mee te verrassen op haar verjaardag eind augustus.

25 likes

Jaaa mijn dochter was ook helemaal blij toen ze het zag. Ze wilt heel graag het huis van Gabby ( gelijk weer het duurste natuurlijk :sweat_smile:)

4 likes

Ik zou het huis bijna voor mezelf willen. :rofl: Zulke leuke details. Ik vind de poppetjes ook echt goed uitgevoerd.

Hopelijk komen er meer sets en krijgt Doerak / Catrat een eigen figuurtje!

1 like

Ik zag ook al een vet leuk lego botanische kas in de Friends serie. Maar ik weet niet of ik dat 85€ waard vind :yum:

Ik heb mijn lego mee verhuisd en kan niet wachten tot ik kan beginnen met het hotel

3 likes

Omg het was al bekend dat de gringotts bank van harry potter uitgebracht zou worden als lego set, maar hij is eindelijk onthuld! 430 euro, dus een flinke klap geld maar deze ziet er zo enorm tof uit!

25 likes

Jaaaa eindelijk! Wel vet inderdaad dat de kelder er ook op staat, alleen even kijken hoe ik dat ga passen bij de rest van Diagon Alley. En wat een geld ja.

1 like

Heb jij die grote set? :open_mouth: Die lijkt me echt leuk om te bouwen.

1 like

Ja! Ik heb bijna alle HP lego.
Hij is zeker leuk om te bouwen!
Ik twijfelde om te stoppen met het verzamelen van HP lego, maar deze past dan weer bij de andere set en dan wil ik het toch wel :laughing:

2 likes

Haha snap ik! Ze zullen nog wel een tijd nieuwe Harry Potter sets uitbrengen denk ik.

2 likes

De ariel schelp is af (@Vaiana jij als Disney liefhebber moet ik natuurlijk even taggen)!
Vond het bouwen heel erg leuk maar het is niet een heel stevig bouwsel. Door de vormen zitten veel delen maar op 1 of 2 studs vast, dus als je m optilt heb je soms al een heel stuk los zitten. In de vitrine zetten en vooral dus niet meer aan komen. Al met al lekker kleurrijk, door de vormen leuk om te bouwen.

22 likes

Leuk!!! Ook veel details! :scream:

2 likes

Jaa die herkenbare dingen maken lego sets altijd zo leuk vind ik!

Kwam weer een leuke Lego prijsvraag tegen. Super tof deze wereldkaart! Misschien ook iets voor jullie:

4 likes

Ik heb deze wereldkaart. Ik vond hem wel leuk om te doen, maar het is wel heel anders dan normale Lego om te maken. Het is helemaal geen bouwen, meer een soort puzzelen of verven op kleur zonder verf :joy:. Zoals dat spel dat kinderen soms hebben waarbij je met pinnetjes patronen of tekeningen kunt maken.

9 likes

Beetje ministeck achtig of niet?

Edit: oh Maus is echt prachtig gemaakt hé.

2 likes

Dat bedoel ik inderdaad! Ik wist niet hoe het heette. Je maakt steeds vierkantjes met patronen na die je dan aan elkaar hangt.

(En Maus is inderdaad echt heel goed gedaan.)

5 likes

Haha ik was op zoek naar deze op de foto:

5 likes

Ah die wil ik ook! Maar ik twijfel inderdaad. Het zou wel leuk zijn bij al mijn andere botanical Lego-stukken 🫢

2 likes