mijn vriend heeft deze set in centro gekocht. Ben zo jaloers. Perfecte halloween set. Zit echt zoveel detail binnen in!
Heel mooi!
Ik wil hem misschien ook, maar prijzig wel.
Zeker, ik heb hem gelukkig tweedehands gekocht. Van iemand die dit puzzelen toch minder leuk vindt dan echt lego bouwen. Dus misschien vind je hem ook zo.
Ik ben begonnen aan de pac man set, tot nu toe al goede set! Ben tot zakje 3 van de 14 en heb nu dit.
Ennn dit beweegt dus
Haha zo cute dat je een filmpje voor ons hebt gemaakt! Lijkt me echt een leuke set.
Wat gaaf! Lijkt inderdaad ministeck achtig haha!
Kwam een andere winactie tegen: LEGO WERELDBOL | Columbus Travel
Gaaf ook
Er komt Animal Crossing lego! Zo benieuwd naar de sets
We hebben vandaag alle lego van mn man opgehaald bij zn ouders en zijn al de hele dag aan het bouwen. Willen alle sets gaan maken want alle boekjes zijn er nog. Dit is fantastisch en frustrerend ineen want alles ligt door elkaar in heel veel bakken.
Mojn vriend gebruikt inderdaad deze
Echt een dikke aanrader deze! Superleuke build, heel divers, het paviljoentje is echt heel schattig en de rivier is een soort legpuzzel om te bouwen. Ook grappig is dat de bomen er los instaan en dat je die dus van plek kunt verplaatsen naar hoe je wilt! Alleen de bloesembomen aan het eind zijn wat repetitief
En hij staat leuk bij de bonsaiboom
Ik heb echt geen flauw idee uit eigen ervaring, maar ik hoor altijd de leuke verhalen over Denemarken. Vriendin van mij was daar met 2 dreumessen en heeft het ontzettend leuk gehad.
In Denemarken heb je ook het lego house en dat schijnt minstens zo leuk te zijn als Legoland
Deze vond ik ook zo leuk om te bouwen
De speelkast krijgt steeds meer vorm, love deze set echt haha. Ben bezig met zakje 11 van de 14
Achter de schermen van het ‘scherm’
Afgewerkt scherm
De voorkant
De achterkant, uiteraard bewegend beeld
Echt tof! Hoe lang ben je hiermee bezig?
Vond het echt jammer dat ik met een HP set best snel klaar was. Wil nu sparen voor iets waar ik wel meerdere avonden zoet mee ben, heb jij nog tips?
Uhmm goede vraag, ik houd het niet echt bij. Denk een uur of 13 nu in totaal en ik moet dus nog een paar zakjes.
Kleine sets ben je idd met een uurtje ofzo wel klaar en dan is het qua verhouding tijd/ prijs een vrij dure set. Grote sets heb je wat dat betreft wel veel langer plezier van.
O ja tips: de gebouwen vind ik altijd heel erg leuk. Mario vraagtekenblok was heel erg leuk om te bouwen. De atari set ook. O ja en de ghostbusters auto ook, ook al houd ik niet van ghostbusters.
Net nieuwe vitrine gekocht dus hier staat veel van wat ik leuk vond haha. Al m’n gebouwen staan in een aparte vitrine.
Thanks! M’n zoontje vindt Mario geweldig, dus misschien dat die het dan moet worden
Oh mooie vitrinekast! Waar is deze van? Zie dat het ook op slot kan. Wel handig voor de grijpgrage handjes hier .
Ik heb al 3 kasten waar mijn Lego in zit (gedeeltelijk ook van de kinderen) maar kom nog steeds ruimte te kort. Volgens mij heb jij ook best wel veel. Bewaar je alles wat je hebt gemaakt of verkoop je later ook weer wat?