LEGO

Haha ja dat is echt handig, dat ie op slot kan! De linker kan niet op slot trouwens, ze zijn beide van de zweedse meubelgigant.

Ik heb nu 3 vitrines vol, er staat nog wat verspreid door huis en ik heb nu niet eens alles opgebouwd en wel (mario kubus, home alone huis bijv nu niet opgebouwd). :flushed: ik heb tot nu toe nog niets verkocht, als ik een set even zat ben of ruimte tekort dan breek ik m af.

Koop ook wel eens lego als investering,1 doos voor mezelf en 1 doos laat ik dan dicht. Duurt wel een tijdje voordat de waarde gaat stijgen dus geduld is een schone zaak haha

1 like

Oh herkenbaar! Heb hier ook nog het Home Alone huis in de doos zitten. Nog geen tijd en plek gehad om het te bouwen en op te bergen. Nu twijfel ik of ik het niet beter kan bewaren om het later door te verkopen, maar aan de andere kant wil ik het ook zelf nog graag bouwen. Had ik er toen ook maar 2 van gehaald, haha!

Laatst die van Winnie de pooh gebouwd en de details waren zo schattig. :smiley:

20 likes

Pacman is klaaaarrrrr, fantastische set, zowel om te bouwen als om neer te zetten.

De voorkant

Als je op de knop drukt gaat het lampje branden

Als je aan het hendeltje draait dan beweegt het zo

Aan de achterkant kun je de klep er af halen

Dan ziet het er zo uit

En zit er nog een mini pac-man speelkast in verstopt

39 likes

Zijn er nog meer mensen die volgende week zondag naar de signeersessie van gringotts bank in amsterdam gaan?

1 like

Ahhh deze is zo leuk! :slight_smile:

2 likes

ls het goed is gaat hij dit jaar er uit. Als je hem wilt verkopen dan zou ik nog even wachten.

1 like

Ok bedankt voor de tip!

2 likes

Mijn kunstwerk! :smiley: Leuk om te zien, minder spannend om te bouwen. Was ook snel klaar.

27 likes

Ik moest er even over nadenken ivm reisafstand, maar ik denk dat ik er wel heen ga! Toch wel leuk om zo’n set in de winkel te kopen en dan te laten signeren! Jij ook dus?

1 like

Ik had toevallig laatst die vikingbotensets gekocht en vond het wel leuk om te zien dat dit ook nog dit jaar uitkomt. :smiley:

8 likes

Ja, ga met een vriendinnetje maar als je alleen komt en het fijn vindt om bij ons te komen staan dan ben je uiteraard welkom :slight_smile:

1 like

Ahh super lief! Denk dat ik er met m’n vriend en zoontje een dagje Amsterdam van maak, dan hebben zij er ook nog iets aan haha

1 like

Ik heb zelf de set ook gekocht nu! Ben net klaar met zakje 4, zo leuk. Ik zat nogmaals naar jouw foto te kijken en ik zie ineens dat het gedeelte rechts niet van de Winnie de Poeh set is, toch? Heb je er twee gecombineerd? Ik heb dat poppetje in de gele kleding er niet bij namelijk.

3 likes

Dat is het jongetje uit Up! Sorry kon het niet laten om te reageren

4 likes

Dat jongetje is van Up! (die set staat ernaast) en verder kocht ik laatst voor 4 euro bij de Kruidvat de onderstaande set (kwam ik toevallig tegen). En deze Friends set heb ik er gewoon naast gezet. :stuck_out_tongue:

Daarvan heb ik de poppetjes niet gebruikt.

6 likes

Echt buitensporig maar ik heb deze vandaag voor m’n verjaardag gekregen:

Volgens mij heb ik gegild toen ik de doos herkende haha

52 likes

Je vriend verdient een dundie!!

image

5 likes

Klaar met de vikingschepen maar de dieren losgelaten. :stuck_out_tongue:

8 likes

Voor de lego kerst fans: de set van dit jaar! Verkrijgbaar vanaf oktober!!

16 likes