LEGO

Jaa klopt, dat maakt het wel echt af vind ik!
Sommige lampjes via Nederlandse webshops, maar meeste direct via Ali express (hoop dat ik nu niet gelyncht word). Bestelde dan een keer een paar lampjes bij een verkoper en als dat goed beviel bestelde ik er wat meer. Denk dat ik in totaal, met alle tussenstukjes voor de kabeltjes enzo erbij, al snel 200 euro heb uitgegeven aan de lampjes, best gestoord eigenlijk.

5 likes

:anguished: kijk hoe vet!

14 likes

Ben heel benieuwd! Tot nu toe vond ik het Assembly square echt de leukste om te bouwen van de gebouwensets die ik heb en ook heel goed geprijsd voor wat je krijgt.

Ik wil eigenlijk voor de kerst de Aframe kopen voor mezelf, lijkt me zo leuk bij de boomhut.

1 like

Ik heb rebrickable.com ontdekt dus ga nu met mijn oude sets nieuwe dingen bouwen. Ziet er tof uit! Ga beginnen met van santa’s visit een huisje te maken :blush: (nou ja dat is het al, maar dan een andere haha)

Je hebt ook boeken van lego met allemaal ideeën om tr bouwen. Kan je vaak wel lenen bij de bieb!

5 likes

Thanks! Ik vind dit ideaal omdat je de sets kunt invoeren die je in bezit hebt en je dus ideeën krijgt die je al kunt maken met de lego die je in huis hebt. Anders lijkt het me zo’n uitzoekwerk

1 like

Vloeken in de kerk, maar ik kocht van de week bij de Wibra deze bloemen. Er waren nog 4 andere soorten geloof ik, 2.49 per stuk

5 likes

Ik twijfel zo erg of ik Gringotts ga kopen, ik weet nu al dat ik de onderkant niet ga neerzetten, want ik wil gewoon een uitbreiding van Diagon Alley, maar dan is het wel echt duur…

Weet iemand toevallig of er eind dit jaar nog Lego VIP dagen zijn?

2 likes

Toen ik in de rij stond voor de signeersessie hoorde ik mensen zeggen dat ze het mijnen gedeelte aan de onderkant van een plank gaan bevestigen, en dan het bankgedeelte op de plank zodat ze diagon alley er aan kunnen bevestigen. Ik heb de topfopshop en denk dat ik ook zo’n constructie ga maken

Dat is inderdaad wel een goed idee! Ik vraag geld voor mijn verjaardag en vind dit wel een goed doel hahaha

1 like

Ik kocht een tijdje geleden een oude blokhut, maar was lange het pakketje kwijt.

En de set met Halloween poppetjes past prima bij Winnie de Pooh :wink:

8 likes

Ik wil zooo graag de Brick Bank. Maar zooo duur grr. Ik ga m in de gaten houden op marktplaats denk ik

1 like

2 oude blokhutten om het wat meer een bos gevoel te geven :rofl:

20 likes

Ik las net dat de nieuwe lego gebouwenset een natural history museum word met een dinoskelet :heart_eyes::heart_eyes:

8 likes

3 likes

Ik vind het juist jammer :joy: ik wil een ziekenhuis in mijn straat!!

1 like

Zoooo echt he. Ik wil deze nu al hebben en heb nog geen enkele foto gezien.

Gister naar de Lego store geweest en dat begon met het kopen van 3 zelfgemaakte poppetjes en die kersthangers en uiteindelijk ging de aframe mee naar huis :grin: we kregen er nog het doolhof bij en 2 zakjes met add-ons (1 halloween en 1 piraat die meteen door mijn zoon gekaapt is)

13 likes

Ah die blokhut is zo leuk! :heart_eyes: Ik heb net via MP het huisje van ‘Up’ gekocht, kan niet wachten tot die binnen is. Ik heb inmiddels vier sets: het cafe van Friends, de boom van Winnie de Poeh, Zweinstein en dan nu het huisje van Up. Ik heb ook een van de bloemensets gehad maar die heb ik weer doorverkocht op Marktplaats. Dat ga ik met de sets van Friends en Up ook doen denk ik… ik heb helaas geen plek om alles te bewaren/neer te zetten, zo jammer.

4 likes

Ik heb het krijsende krot vandaag afgebouwd. Enige set die ik van HP wilde hebben. :smile:

11 likes