Deze gekocht vandaag en volgende week komt de insecten set binnen
Ik heb een LEGO kerstboom besteld
Een screenshot uit een YouTube video, dus de kwaliteit is niet zo goed. Ik vind hem heel tof! Zie hem al helemaal in het midden staan met de andere gebouwen eromheen. Hij komt als goed is ook 1 december, dus een maand eerder dan normaal.
Ik vind hem heel tof, maar ik twijfel wel over de kleur⦠Ik heb de assembly square en het boutique hotel en weet nog niet helemaal of ik hem er tussen vind passen. Maar misschien moet ik de officiĆ«le fotoās nog even afwachten haha.
Heel leuk!! En slim dat ze hem eerder uitbrengen, kan hij nog op het verlanglijstje gezet worden voor de feestdagen
What the hell, de pre-order van het museum is nu al gestart ik heb net lego besteld dus ik mag nog even niets anders bestellen dus ik hoop dat hij over een paar weken niet al uitverkocht is
Ik vind hem een beetje teleurstellend. Misschien had ik gehoopt dat het gedetailleerder was of zo.
Ik mis een mammoet o.i.d.
En
Vind ik wel redelijk maar ga ik niet aanschaffen.
Ik vind m heel tof, had van mij wel ietsje hoger gemogen maar wel een mooie set!
Ik wacht nog even met de pre-order, vind die verhuiswagen die je er nu bij krijgt niet zo leuk
Ik vind de potjes super schattig maar ik vind de botanische sets niet zo leuk om te bouwen en dit lijkt eigenlijk ook op veel hetzelfde bouwen.
Ja dit vind ik ook. Ik heb meerdere botanische sets omdat ik ze prachtig ontworpen vind en leuk om in huis te zetten, maar het leukste om te bouwen vind ik technic. Ik wil graag die mars rover bouwen of die hele grote hijskraan, maar vind ze zo lelijk
Kun je die niet op Marktplaats vinden of die sets huren? Dan kun je ze bouwen en daarna weer terugsturen
Ja dat kan zeker. Ik wilde alleen zeggen dat ik het jammer vind dat de sets die ik het leukst vind om te bouwen en het leukst om te zien, helaas niet dezelfde zijn
Ik kwam in het museumtijdschrift een tentoonstelling tegen waarbij lego word gebruikt om door de Hanze tijd te reizen. Misschien een leuke tip voor al die lego fans hier
Het is in het stedelijk museum kampen en van 5 oktober 2023 t/m 28 februari 2024
Er werd hier vorig jaar een foto van een winterdorp gebouwd. Dat vond ik zoān leuk idee dat ik dit jaar zelf ook ben gaan verzamelen etc voor een winterdorp. Ik heb hem vandaag neergezet en ben er zo blij mee
Superleuk!
Waauww, wat tof! Heel cool gedaan. Heb je een gewone slinger met lampjes gebruikt? Of speciale lego sets hiervoor?
Heel cool ook met die slee bovenop de huizen. Nu wil ik mān kerstdorp ook verder uitbreiden haha. Ik heb al Santaās visit, de set van vorig jaar (die met de tram en de winkeltjes) en geef mezelf dit jaar met Sinterklaas de Ski lodge. Maar ik wil eigenlijk ook nog het elf clubhuis haha
Haha dankjewel! Ben er ook echt heel blij mee. Het is een heel goedkoop slingertje van de action, deze geloof ik: https://www.action.com/nl-nl/p/2576572/lichtsnoer/ . Ik heb er 2 gebruikt, kon ongeveer 2 gebouwen doen met een zoān snoertje. Maakt het echt af vind ik!
Ben ook super blij met de slee zitten ādoorzichtigeā legoblokjes tussen om hem wat hoger te krijgen. Ik wil heel graag nog de set van vorig jaar! Heb ook nog een trein (rode harry potter trein die ik zelf wat kerstiger heb gemaakt) maar vind die te āgrofā voor in mn winterdorp. Maar denk dat de tram wel heel leuk zou zijn. En dan de winkeltjes achter mn schaatsbaantje. En de Alpine Lodge heb ik voor kerst gevraagd aan mn vriend
die lijkt me leuk bij de blacksmith. Maar mijn favoriet blijft de gingerbread house, vind dat zoān leuk huisje !