LEGO

Ohhh dit is zo leuk en ik ga je zó naapen! Ik had een soort gelijk idee maar de uitvoering laat nog wat te wensen over. Heb van die LED-theelichtjes in de huisjes gezet zodat die wat verlicht leken maar is (ook in het donker) niet heel zichtbaar. Ik ga ook met een lichtsnoer aan de gang en denk dat ik ook ga verplaatsen naar mn tv meubel! Wat voor ondergrond heb je gebruikt?

5 likes

Super leuk!! Je hebt precies de 2 sets die ik nog wil haha, die lodge is zooo leuk!! Was het bouwen leuk?

Er ligt een wit faux fur dekentje onder, dubbelgevouwen. Is precies de lengte van ons tv meubel. En door dat faux fur effect lijkt het net een dik pak sneeuw :smile: vond dat gezelliger staan dan witte baseplates. Kleedje komt ook van de action!

Ik heb een aantal financiële meevallers gehad waardoor ik mezelf in deze scriptie periode mag trakteren op Lego. Ik twijfel tussen Diagon Alley en Gringotts, wat zouden jullie doen?

Beetje late reactie want ben niet zo heel actief op het forum. Maar goede smaak, haha! Ik wil die roze papegaai ook heel graag (heb de blauwe ook) en ik denk dat mijn volgende aankoop de insecten zullen zijn.

Gringotts :ok_hand:

Wil iemand de Lego set van het huisje van Up van me overkopen? Ik heb hem voor €35,- op MP gekocht, er mist één onderdeel nm. Een klein grijs wieltje dat op de voorkant vh huis hoort. Met originele doos en handleiding.

4 likes

Zou je via de Bricks & Pieces service weer compleet kunnen maken! :sunglasses: Steentje kun je (kosteloos) opvragen

2 likes

Dankjewel! Dat zou top zijn.

Bol heeft nu veel sets met korting. Zelf net deze gekocht.

5 likes

Aah deze wil ik al heel lang, maar ik heb geen geld (over). Dit is wel heel verleidelijk :no_mouth:

1 like

Ik heb me een beetje laten gaan, oeps
Ben nu de bovenste aan het bouwen

25 likes

Die bovenste wil ik wel, maar mag ik niet kopen. :smiling_face_with_tear:

Ben meer een HP kerstdorp maken, maar moet nog wat meer witte steentjes voor meer sneeuw hebben. :stuck_out_tongue:

Ik heb gisteren ook deze gekocht! Voor bij mn andere winter sets (nog maar 2 :joy:)

11 likes

Oh dat is ook leuk, zelf gewoon wat aanpassen idd! Ik heb ook dat wintersetje van HP en nog het home alone huis dus ik moet nog even doen waar ik dit allemaal neer ga zetten… first world problems

1 like

Heb nu Zweinsveld, Hagrids hut, het krijsende krot en het nest van de Wemels. :slight_smile: En heb die adventkalender om het nog meer kerstig te maken. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb de Hogwarts set van iemand geleend, zo leuk! Ben nu bezig met bouwen :smiley:

Ja klopt, heb ik ook altijd op die manier. Er wordt uiteindelijk wel hey juiste bedrag afgeschreven maar het is niet bepaald duidelijk idd

1 like

Zie dat ook vaak bij Paypal, dat je voor een hoger bedrag moet accorderen. Maar het te betalen bedrag is lager. Alsof je akkoord moet gaan met het maximale bedrag wat ze morgen afschrijven excl korting.

Ik had het Natural History Museum tijdens het membersweekend besteld en volgens de site wordt ie ook pas per 1 december verzonden, maar kijk eens wat er vandaag al werd bezorgd :heart_eyes:

19 likes

Jaaa mijne is ook al een paar dagen onderweg, cant waitttt! Heel veel plezier met bouwen! Ga je gelijk beginnen?

1 like