Heb deze voor mijm zoontje gekocht, maar kan zelf eigenlijk niet wachten.
Mag ik vragen welke transparante stenen je hebt gebruikt om de slee op de huisjes te positioneren?
Ik heb een vraag en hoop dat ik die hier kan stellen.
Binnenkort koop ik voor een Lego-fanaat die zelf een Lego-account heeft en punten spaart, een grote set (categorie 400+ euro). Het liefst wil ik ook de punten die ik met de aankoop spaar, op zijn account zetten. De aanschaf wordt niet door mij persoonlijk gedaan, maar door een bedrijf. Ik ben wel degene die de aanschaf doet en zou in principe mijn eigen account kunnen gebruiken maar dat voelt niet helemaal eerlijk.
Volgens mij krijg je als je een aanschaf doet in de winkel, een mailtje toch? Terwijl het nog wel even een verrassing moet blijven. Weet iemand of het klopt wat ik zeg? Ik wil niet dat een mailtje de verrassing al verklapt maar wil eigenlijk ook niet dat hij de punten misloopt.
Ja die rolschaats is heel leuk. De camera vind ik ook leuk bedacht, al zal ik die niet kopen.
Hmm ik weet niet hoe eenvoudig dat gaat, zonder dat de ontvanger het merkt. Maar dank voor de bevestiging!
Ga ik proberen, dank je wel! ![]()
Bij sommige winkels heb je op de bon een barcode om te scannen en zo de punten nog te krijgen. Hebben ze niet zo een systeem?
Ik heb inmiddels contact gehad met de winkel en deze situatie komt vaker voor. Als je het mailadres hebt van de ontvanger kunnen ze een bon uitschrijven met de aankoop en gegevens van de ontvanger.
Die bonnen sturen ze op naar het hoofdkantoor eens in de week, en die worden met enige vertraging verwerkt zodat de punten later alsnog op het account van de ontvanger komen.
Opgelost!
Ik heb hem via Marktplaats gevonden en kreeg hem vandaag al binnen. Heel blij mee, thanks voor de tip!
Ik heb de notenkraker ook voor Sinterklaas gekregen, vind hem echt super leuk! Heb een mix gemaakt tussen de twee gezichtjes, vond de open oogjes leuker en het strakke kapsel haha.
Heb ook de miniplantjes voor m’n verjaardag gekregen maar die moet ik nog in elkaar zetten ![]()
M’n kerstdorpje is af! Komen nog 2 weken dingen uit de lego advent kalender bij maar al m’n kerstsets zijn gebouwd
Heel erg leuk die kerstdorpjes. Ik ben benieuwd of dit specifiek kerst-huisjes zijn en waar jullie die huisjes kopen?
Hoe vaker ik de blokhut zie, hoe liever ik die ook wil aanschaffen. ![]()
Ieder jaar brengt lego een kerst set uit. Dan na x jaar niet meer te koop.
Een set van Harry Potter die is ook kerst achtig door de sneeuw, die past er ook leuk tussen.
Thanks. Ik ga eens op onderzoek uit
De alpine lodge? Ik vond m echt heel erg leuk om te bouwen mocht dat helpen!