LEGO

Dit weekend wel denk ik! Heb ook nog de GWP kerststal erbij dus die sowieso!

Alleen wel echt boos op DPD, in de instructie gezet dat het pakket wel voor mn eigen deur in het appartementencomplex mag worden achtergelaten, maar NIET in de algemene hal (worden best vaak pakketjes gestolen). 3x raden waar ik mn pakket aantref, ook nog beschadigd waarbij het deksel los zat en toen ik het pakket probeerde op te tillen het er dus zo bij lag. :angry:

Tijdelijke opstelling. :blush:

9 likes

@harrystyles ik heb je idee van een fake fur kleedje gejat als ondergrond voor het kerstdorp, echt top want je creĂ«ert gelijk zo’n geheel ermee en het heeft ook sneeuweffect. De eerste van m’n kerstsets is gebouwd, gelijk gezellig :snowman_with_snow:

29 likes

@MACdonalds Wat leuk zo die opstelling.

Vandaag naar een kleine Legobeurs geweest en wat vleermuizen gekocht en witte blokjes die als ijspegels oid gaan dienen. :blush:

11 likes

Ik ben ook geĂŻnspireerd geraakt door jullie kerst/winterdorpen :grin:.

31 likes

Omg dat linker gebouw is leeuuuk! Zijn zeker eerdere edities die niet meer verkrijgbaar zijn?

Ik reageer even haha, linkergebouw is het gingerbread house. Geloof uit 2018? Niet meer te koop maar wel via marktplaats! Voor ongeveer 130 euro (nu iets meer aangezien het bijna kerst is haha)

3 likes

Zo leuk! Vind de lodge zo gaaf, hoop die volgend jaar ook in mn dorp te kunnen zetten!

2 likes

Aahh, ik heb met cyber monday de Jazz club besteld waar je een winterstalletje bij krijgt, nu zie ik dat je deze koets krijgt als je tussen 1 en 14 december bestelt. Zo leuk voor m’n winterdorp.

En nu baal ik haha. Je krijgt hem - vermoedelijk - als je 150 euro uitgeeft. ‘Helaas’ heb ik niet Ă©cht sets meer op m’n wishlist staan dus voelt een beetje stom om 150 euro uit te geven aan een set die je niet persĂ© hoeft
 Mocht iemand wel iets bestellen en deze niet willen, houd ik me aanbevolen :wink: Wil er zelfs iets voor betalen! En anders m’n man overhalen of 'ie niet toch lego voor kerst wil haha.

6 likes

Die GWP’s staan altijd op marktplaats, dus ik raad je aan om daar even te kijken als hij uitkomt!

1 like

Je moet wel echt veel geld uitgeven om in aanmerking te komen voor zo’n gratis setje zeg.

1 like

Van de week kwam het museum al binnen. Ik moet nog even geduld hebben tot kerst.

3 likes

Oh dat is een goede, nog helemaal niet over nagedacht!

Lego adventkalender van m’n vriend gekregen, nog meer spul voor in m’n kerst dorp haha

12 likes

Heb deze voor mijm zoontje gekocht, maar kan zelf eigenlijk niet wachten.

2 likes

Mag ik vragen welke transparante stenen je hebt gebruikt om de slee op de huisjes te positioneren?

Ik heb een vraag en hoop dat ik die hier kan stellen.
Binnenkort koop ik voor een Lego-fanaat die zelf een Lego-account heeft en punten spaart, een grote set (categorie 400+ euro). Het liefst wil ik ook de punten die ik met de aankoop spaar, op zijn account zetten. De aanschaf wordt niet door mij persoonlijk gedaan, maar door een bedrijf. Ik ben wel degene die de aanschaf doet en zou in principe mijn eigen account kunnen gebruiken maar dat voelt niet helemaal eerlijk.

Volgens mij krijg je als je een aanschaf doet in de winkel, een mailtje toch? Terwijl het nog wel even een verrassing moet blijven. Weet iemand of het klopt wat ik zeg? Ik wil niet dat een mailtje de verrassing al verklapt maar wil eigenlijk ook niet dat hij de punten misloopt.

Ja die rolschaats is heel leuk. De camera vind ik ook leuk bedacht, al zal ik die niet kopen.

2 likes

Hmm ik weet niet hoe eenvoudig dat gaat, zonder dat de ontvanger het merkt. Maar dank voor de bevestiging!

Ga ik proberen, dank je wel! :smiley:

2 likes