LEGO

Vanochtend met mijn zoontje in elkaar gezet

9 likes

Bij sommige winkels heb je op de bon een barcode om te scannen en zo de punten nog te krijgen. Hebben ze niet zo een systeem?

2 likes

Ik heb inmiddels contact gehad met de winkel en deze situatie komt vaker voor. Als je het mailadres hebt van de ontvanger kunnen ze een bon uitschrijven met de aankoop en gegevens van de ontvanger.
Die bonnen sturen ze op naar het hoofdkantoor eens in de week, en die worden met enige vertraging verwerkt zodat de punten later alsnog op het account van de ontvanger komen. :smiley: Opgelost!

12 likes

Ik heb hem via Marktplaats gevonden en kreeg hem vandaag al binnen. Heel blij mee, thanks voor de tip!

3 likes

Ik heb de notenkraker ook voor Sinterklaas gekregen, vind hem echt super leuk! Heb een mix gemaakt tussen de twee gezichtjes, vond de open oogjes leuker en het strakke kapsel haha.

Heb ook de miniplantjes voor m’n verjaardag gekregen maar die moet ik nog in elkaar zetten :smiling_face:

9 likes

Begin van m’n kerstboom is er :christmas_tree::dizzy:

17 likes

M’n kerstdorpje is af! Komen nog 2 weken dingen uit de lego advent kalender bij maar al m’n kerstsets zijn gebouwd

33 likes

Mijn dorp heeft nog wat opvulling nodig maar toch al blij mee :heart:

21 likes

Heel erg leuk die kerstdorpjes. Ik ben benieuwd of dit specifiek kerst-huisjes zijn en waar jullie die huisjes kopen?

2 likes

Hoe vaker ik de blokhut zie, hoe liever ik die ook wil aanschaffen. :sob:

Ieder jaar brengt lego een kerst set uit. Dan na x jaar niet meer te koop.
Een set van Harry Potter die is ook kerst achtig door de sneeuw, die past er ook leuk tussen.

2 likes

Thanks. Ik ga eens op onderzoek uit

1 like

De alpine lodge? Ik vond m echt heel erg leuk om te bouwen mocht dat helpen!

Heeft iemand nog lego gekregen voor Kerst? Ik heb van m’n man het Elf Clubhouse gekregen, zo blij mee! Kan ik volgend jaar m’n kerstdorp weer aanvullen :smiley:

12 likes

Ga je ‘m ook pas volgend jaar in elkaar zetten? Knap.

Ik de mini plantjes maar die zijn echt heel mini

5 likes

Wat doen jullie met het kerstdorp na kerst? Ik twijfel om het uit elkaar te halen of in dozen te doen.

Ik heb alles zo voorzichtig mogelijk in een verhuisdoos gezet, ben benieuwd wat er volgend jaar afgebroken is haha

1 like

Ik zou het echt niet uit elkaar halen, je verkijkt je er echt op hoe lang het duurt om alles weer in elkaar te zetten. Ik doe het ook in een doos.

1 like

Ik breek alles steeds af. Het is ondertussen traditie om ieder jaar met een kerstfilm op de achtergrond alles weer op te bouwen begin december :smile:.

5 likes

Ik heb het voorzichtig in een doos gezet, als ik volgend jaar weer wil bouwen haal ik er dan wel 1 uit elkaar haha

2 likes