Ga je ‘m ook pas volgend jaar in elkaar zetten? Knap.
Ik de mini plantjes maar die zijn echt heel mini
Ga je ‘m ook pas volgend jaar in elkaar zetten? Knap.
Ik de mini plantjes maar die zijn echt heel mini
Wat doen jullie met het kerstdorp na kerst? Ik twijfel om het uit elkaar te halen of in dozen te doen.
Ik heb alles zo voorzichtig mogelijk in een verhuisdoos gezet, ben benieuwd wat er volgend jaar afgebroken is haha
Ik zou het echt niet uit elkaar halen, je verkijkt je er echt op hoe lang het duurt om alles weer in elkaar te zetten. Ik doe het ook in een doos.
Ik breek alles steeds af. Het is ondertussen traditie om ieder jaar met een kerstfilm op de achtergrond alles weer op te bouwen begin december
.
Ik heb het voorzichtig in een doos gezet, als ik volgend jaar weer wil bouwen haal ik er dan wel 1 uit elkaar haha
Dit doe ik ook inderdaad. Maar als het dorp straks erg groot wordt, verander ik m’n strategie misschien haha. Heb toevallig gisteren alles afgebroken, heb er nog pijn van in m’n handen haha. Gelukkig hielp de kleuter mee!
Eindelijk deze gekocht.
Was in de aanbieding bij de Intertoys. Stukken goedkoper dan bij de Lego store. Mijn lokale Intertoys heeft vaak aanbiedingen op de laatste sets.
Was er gister een speciaal evenement in de Lego-winkel? Of is het in de vakantie gewoon altijd zo druk met een rij buiten? In Utrecht.
Is altijd druk ![]()
In de vakantie is er vaak wel een extra activiteit, dus extra druk. Ik.was er eens op een ‘gewone’ zaterdag en toen was het druk maar prima te doen, maar in een schoolvakantie echt complete chaos.
Dit is een leuk idee!
Haha die comment: how to tell people you’re rich without telling them ![]()
![]()
Wel super tof. Wachten op de eerste botanische lego tuin in Denemarken ![]()
Ik heb net de Aframe gemaakt en ohh wat een leuke set is dat! Veel leuke kleine details en gewoon een heel sfeervol huisje. Staat ook heel leuk naast de boomhut.
Ik heb de A-frame en wil zo graag de boomhut. Heb nog een cadeaubon van 50 euro van Lego, maar hij is bij lego zelf 50 euro duurder dan andere webshops, dus dat heeft precies geen zin haha. Hoop eigenlijk nog op een leuke GWP voor februari, maar heb nog niks gezien behalve een Valentijnssetje.
Net de ijsvogel besteld ![]()
Voor 40,- wat ik echt een goede deal vind (voor 800 stukjes) en ik ben dol op vogels dus deze was op m’n lijf geschreven
Zin innnnn!

Deze besteld voor mijn vriend, hij heeft die set van McLaren ook. ![]()