Dit doe ik ook inderdaad. Maar als het dorp straks erg groot wordt, verander ik m’n strategie misschien haha. Heb toevallig gisteren alles afgebroken, heb er nog pijn van in m’n handen haha. Gelukkig hielp de kleuter mee!
Eindelijk deze gekocht.
Was in de aanbieding bij de Intertoys. Stukken goedkoper dan bij de Lego store. Mijn lokale Intertoys heeft vaak aanbiedingen op de laatste sets.
Was er gister een speciaal evenement in de Lego-winkel? Of is het in de vakantie gewoon altijd zo druk met een rij buiten? In Utrecht.
Is altijd druk
In de vakantie is er vaak wel een extra activiteit, dus extra druk. Ik.was er eens op een ‘gewone’ zaterdag en toen was het druk maar prima te doen, maar in een schoolvakantie echt complete chaos.
Dit is een leuk idee!
Haha die comment: how to tell people you’re rich without telling them
Wel super tof. Wachten op de eerste botanische lego tuin in Denemarken
Ik heb net de Aframe gemaakt en ohh wat een leuke set is dat! Veel leuke kleine details en gewoon een heel sfeervol huisje. Staat ook heel leuk naast de boomhut.
Ik heb de A-frame en wil zo graag de boomhut. Heb nog een cadeaubon van 50 euro van Lego, maar hij is bij lego zelf 50 euro duurder dan andere webshops, dus dat heeft precies geen zin haha. Hoop eigenlijk nog op een leuke GWP voor februari, maar heb nog niks gezien behalve een Valentijnssetje.
Net de ijsvogel besteld Voor 40,- wat ik echt een goede deal vind (voor 800 stukjes) en ik ben dol op vogels dus deze was op m’n lijf geschreven
Zin innnnn!
Deze besteld voor mijn vriend, hij heeft die set van McLaren ook.
Ah tof! Ik heb de McLaren hiervan en echt een van mn favo sets, dus deze zal vast ook weer nice zijn! Vind Technic wat gevarieerder dan gewone Lego.
Mijn McLaren heeft een baby gekregen
Ik moet helaas vanwege ruimtegebrek mijn grote Hogwarts kasteel weg doen. Voordat ik het op MP zet wilde ik eerst hier even vragen of er interesse is. Hij heeft altijd in een vitrinekast gestaan, uit de zon. Ik heb de originele doos nog met alle boekjes en reserve onderdelen. Ik ga hem volgens het boekje uit elkaar halen en in genummerde zakjes terug doen. Op Mp staat hij in deze conditie voor rond de 300,-. Deze foto is van mijn instagram toen hij net af was.
Love it! Welke set is dat met dat pompoenpoppetje?