Oh dat is ook wel een goede tip!
Wel bij bouwsteenwinkel, ik heb daar nu 4x gehuurd volgens mij. Goede ervaring, alles zat per 3 zakjes uit de handleiding geordend.
Ik vind die set van de uil toch zo prachtig. Ik heb niks met Harry Potter (en mag dus ook geen harry potter lego kopen van mezelf haha), maar deze set vind ik zó tof!
Heb nog een betere foto toegevoegd van een afstandje maar ik vind de uil ook zo gaaf gedaan. 🩷
Oe leuk!!
Ik heb ook weer kerstlego gekocht. Vond de set die nieuw is dit jaar niet zo leuk dus ik heb de oudste gekocht want die gaat uit de verkoop
Vind het echt een leuke traditie worden om met kerst lego te kopen!
Ohh, die ziet er op deze manier veel leuker uit dan op de productfoto’s vind ik! Ik heb vandaag een mega lego bestelling binnen gekregen (oa de nieuwe kerstdorp-set ) maar zou bijna deze ook nog bestellen
Ik zit er ook aan te denken om te beginnen met kerst LEGO. Ik ga deze week naar Berlijn en dan ga ik in de LEGO winkel nog dingen kopen. Sowieso de nightmare before christmas set. 🩷
Ik vind het echt leuk! Maak er dan een mini kerstdorp van in mn vitrinekast. Ga dit jaar ook wat klooien met waxinelichtjes met afstandsbediening om te kijken of ik ze ook kan verlichten
Ik ben nu de boomhut aan het bouwen en heb gister de A-frame Cabin besteld en Camping Adventure. Zo grappig, die poppetjes die daarbij zitten zijn net mijn vriend en ik! Ik wil proberen er een soort herfst/camping display mee te maken! Dus ook echt de ondergrond en de sets aan elkaar koppelen. Alleen nog even een goede plek ervoor vinden…
Ooh zo leuk dat je de Camping Adventure hebt besteld, ik twijfel nog (maar moet wel snel zijn zie ik haha). Ik heb gisteren de Art of Chocolate besteld en heb nu al zoveel zin om die te bouwen.
Oh ja die is ook heel vet!
Vrijdagochtend ben ik vrij en dan kan ik de hele ochtend verder met de boomhut. Kan niet wachten haha.
Dit is zo leuk! Wij hebben er van die draadjes verlichting achter/in waardoor het echt gezellig oogt en de details naar voren komen.
Ohhh geniet er van, de boomhut is mn favoriete set en die aframe is ook ZO leuk
Ondertussen ben ik The Nightmare Before Christmas set aan het maken. Nog als verjaardagscadeau gekregen van mijn vriend in Berlijn 1,5 week geleden.
Ik wou hem zelf kopen en lekker daar rond snuffelen maar helaas ik heb alleen maar met voedselvergiftiging op bed gelegen in Berlijn dus hij ging alleen heen om mij te verrassen.
Weet iemand of sommige sets die je vanaf een bepaald bedrag cadeau krijgt bij je aankoop ook los worden verkocht? (zo’n cadeau-bij-aankoop)
Ik vind dit setje heel leuk maar ik ben niet van plan om 130 euro uit te aan Lego.
Soms komen ze wel op sites als marktplaats. Lego verkoopt ze zelf niet