Thanks, hou ik dat even in de gaten
Alleen tweedehands. LEGO verkoopt ze idd niet.
Ik heb zo een Lego boeket en die heeft een poosje vlak bij mijn kookplaat gestaan waardoor het vettig is geworden. Hoe maak je dat schoon? Ik denk sowieso een keer uit elkaar halen en dan? Iemand een tip daarvoor
Uit elkaar inderdaad en dan in een kussensloop en in de wasmachine!
Ik had hetzelfde en geen zin om alles uit elkaar te halen, dus heb alle losse bloemen ingespoten met Dasty ontvetter, een tijdje zo laten liggen en vervolgens in een sopje gelegd en daarna laten drogen op een theedoek.
Ohh is dat niet te agressief?
Dank idd geval voor de tips ook @Cactusje mooi klusje voor komende week in mijn vakantie
Oh die is inderdaad heel erg leuk! Maar zie nu dat het op de Lego site ook al uitverkocht is
Morgen komt als cadeau voor mezelf voor verjaardag een hogwarts castle and grounds set en ook nog een setje met een kat en een muis in een pompoen (halloween setje). Omg ik kan niet wachten!! Dit is de allereerste keer dat ik iets van lego koop en het lijkt me zo leuk! Vooral van harry potter want ben groot fan, maar vond het altijd te duur. Zondag krijg ik van mijn broer als het goed is de lego orchidee. De hp dobby set krijg ik ws met kerst van werk (mocht kiezen). Dus ben dan wel ff heel lang zoet haha.
Volgensmij is het ook wel erg verslavend want heb ook al doelen voor andere sets. Bijv de hogwarts icon set en hagrids hut.
Ja, het is wel een verslavend, maar ook wel een relaxte hobby die je kan doen als je beperkt bent in je kunnen of gewoon iets wilt doen zonder tussenkomst van electronica en/of internet. In turbulente tijden vond ik heel fijn om iedere avond een (half) zakje op te bouwen. Het nam echt een deel van de stress weg en zorgde ervoor dat ik minder ging piekeren.
Ik heb na 3 jaar nu een leuk klein Harry Potter dorp en best wel veel sprookjes/bosachtige sets, maar ik vind het ook wel gezellig staan in huis.
Leuk! Die hebben wel ook.
Oooohhh ik wist niet van het bestaan van die set af…
Vandaag toch de ijsvogel gekregen ipv de orchidee, ook heel mooi
Hij is wel echt heel leuk. Veel dingen zitten in de gebouwen verstopt. Allemaal spinnen en kerstkransen enz en nog wat dingetjes. Jack zijn toren kan je vanaf de achterkant ook bekijken en de daken kunnen er zo af en ligt ook van alles onder. Erg leuk gedaan!
Ooohh ik heb al een tijdje een verlanglijst van Lego maar ik vind het zo duur pffff. Maar nu ontdekte ik ineens dit topic en nu gaat het toch wel heel erg kriebelen.
Die ijsvogel @Ohappyday staat bijv ook op mijn lijstje - zo vet!!