LEGO

Ik kijk vaak op deze site om te zien waar de sets het goedkoopst zijn:

Ik koop vrijwel nooit bij Lego zelf, behalve als ze een leuke actie hebben of als je er een set bij krijgt.

4 likes

Bedankt voor de tip!

Zag bij Kruidvat nu 2e halve prijs dus heb mega impulsief 2 sets besteld, haha. De pauw en de papegaai. :heart_eyes:

7 likes

Ik heb het huis van Up besteld. Ben nog geen betere prijs tegengekomen dan nu en ik wil hem al een tijdje :heart_eyes:

https://www.bol.com/nl/nl/p/lego-disney-en-pixar-huis-uit-de-film-up-modelbouwset-43217/9300000137836640/?Referrer=ENTcli_order_confirmation_c504402c-f271-47f4-8b6a-85e4631c9a69

8 likes

Thanks, ook besteld.

2 likes

Gister de boomhut afgemaakt! Super leuke build.

30 likes

Ik had de kersenbloesem gekregen voor Sinterklaas. Echt leuk. Nog even een smaller vaasje vinden hiervoor.

11 likes

Ik heb de Mona Lisa gekocht en gebouwd and i loved every minute of it! Hij was door een aanbieding 65 euro wat ik beter te behappen vond dan 100 euro. Ik houd echt van dit soort builds en het design is ook wat ik apprecieer.

Geen foto want het is donker. Wellicht als die hangt en ik het niet vergeet!

6 likes

Nu de papegaai maken en daarna aan de ijsvogel beginnen. :smiling_face_with_three_hearts: Die kreeg ik van Sint.

23 likes

Ik ben met de ijsvogel bezig! :grin:

2 likes

Aahh leuk! Ik vroeg me nog af waarom er 18+ op staat? Mijn zoontje van 6 is ook gek op lego en bouwt ook al 9+ technisch lego etc. En wil deze ook heel graag doen. Zou dat niet lukken denk je? Wat maakt 'm 18+?

Zit hem in de kleine stukjes denk ik en je moet bepaalde dingen aan elkaar doen wat wel detail vereist. Maar ik zie wel vaker kinderen die ook gewoon 18+ doen, zeker als ie ervaring heeft kan het misschien

1 like

11 likes

Ik heb het Up-huis in elkaar zitten. Zoveel leuke details :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Op dit moment ben ik even sad dat ik geen 13e maand ofzo krijg van een werkgever want ik zou het 100% hiervoor gebruiken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

https://misterbricks.nl/lego-21348-dungeons-dragons-het-verhaal-van-de-rode-draak.html

3 likes

Zijn er hier mensen die ooit bij de lego insiders tour zijn geweest?

Hoe bewaren jullie de dozen? Heb best wat lego en beperkte opbergruimte. Heb al dozen in dozen zitten maar ergens gaat dit ophouden. Twijfel om ze toch maar plat te gaan vouwen

Ik gooi ze weg.

12 likes

Ik vouw ze allemaal plat idd. Plakbandjes aan beide kanten los en gewoon plat. Wil ze wel bewaren voor eventuele verkoop in de toekomst dus anders gaat het wel heel veel ruimte kosten.

Heb vandaag de nieuwe modular besteld: tudor corner!

19 likes

Maar de waarde dan?! /s

2 likes

Ah dan ik dat ook gewoon doen! Twijfelde of het een no go was, maar niet dus.

@MevrWillem Lekker rigoreus en ruimtebesparend wel hahahahah. Ik wil ze alleen wel houden ivm eventuele latere verkoop