LEGO

Misschien ‘verpest’ ik de dozen ook, maar ik snap niet helemaal wat het doosnijden van twee plakbandjes voor invloed kunnen hebben haha. Maar leefbaarheid van m’n huis gaat voor een paar euro extra, dus platttt

4 likes

Ik heb hem ook besteld, direct ‘s nachts :sweat_smile: heb ook nog wat andere lego sets staan, dus twijfel welke ik eerst ga maken.

1 like

Ik heb voor het eerst in mijn volwassen leven Lego besteld voor mezelf en ik heb zo’n zin om het te maken!
Dinsdag wordt de boekenwinkel bezorgd en ik heb ook gelijk maar een verlichtingsset besteld. Ik voel me een beetje hyper door deze dure aankoop maar ben er ook (nu al) blij mee!

12 likes

@Karen_Walker die modular is leuk.

image

Ik heb deze laatst tweedehands gekocht.

10 likes

Mijn Lego is binnen!

Heeft iemand een idee hoe lang je ongeveer bezig bent met zo’n set als deze? Het is lang geleden dat ik voor het laatst Lego in elkaar heb gezet dus ik ben vast een stuk trager dan een doorgewinterde Lego-bouwer.

8 likes

Ik vind het eerder moeilijk om niet teveel in 1x te bouwen; ik deed vaak 1-2 zakjes op een dag omdat ik er wat langer plezier van wilde hebben. Mijn grootste sets zijn 10-12 zakjes geloof ik.

4 likes

Heel tof deze set! En precies wat @Hippe_kikker zegt, het is vaak zo verslavend dat je door wílt gaan. Grotere sets doe ik graag met m’n vriend samen en dan verdelen we dan over het weekend, beide dagen een paar uur met z’n 2en. Zoiets? Lastig om er een aantal aan te hangen maar het gaat sowieso eigenlijk altijd te snel. :grin: Veel bouwplezier!!

2 likes

Dankjewel, ook aan @Hippe_kikker

Ik ga dan denk ik dit weekend beginnen samen met mijn vriend :grin:
Ik ga sowieso een foto plaatsen als ie af is! Helemaal zin in!

Volgens mij kun je op bepaalde websites soms wel achterhalen hoe lang het zou moeten duren. Maar ik vind het zonde om als een gek zo snel mogelijk een set in elkaar te zetten. Ik vind het veel leuker om gedurende een week of meerdere weken dagelijks een zakje te openen Het is een dure hobby en ik heb niet de ruimte voor een half museum aan LEGO, dus laat het dan ook lekker lang duren.

3 likes

Ik heb in de kerstvakantie de ijsvogel in elkaar gezet, dat was mijn eerste volwassen lego pakket haha. Ik heb steeds 2 zakjes per keer gedaan en dan was ik denk anderhalf uur bezig per keer.

2 likes

Hallo deze nieuwe set :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

20 likes

Leeeuk ik heb deze ook nog steeds liggen om te maken!
Volgens mij gaat het ook niet om hoe snel je zoiets in elkaar zet etc, zolang je er maar plezier aan hebt

2 likes

Haha nee is zeker niet iets wat heel snel moet gaan hoor, maar was er benieuwd naar omdat ik helemaal niet kan inschatten hoe lang zoiets zou kunnen duren :smiley:
Ik ga zaterdag beginnen, mijn lampjes zijn er inmiddels ook!

1 like

Nu al klaar met bouwen :smiling_face_with_tear::joy:

16 likes

Eigenlijk moet je nu wel een stop motion scène maken van dat ze in de boomtoppen klimmen. Of glitter Edward. En ik vind de set op jouw foto’s leuker dan van de website van lego zelf. :smile:

Mocht iemand nog iets van de Botanical lijn willen hebben, Intertoys geeft nu 20% korting en met de code VALENTIJN20 krijg je nog eens 20% korting. Heb nu het nieuwe roze boeket besteld voor €37,60 ipv €60 :star_struck:

16 likes

Vanavond begint lego masters weer!

3 likes

Wat een goede prijs! Bedankt, meteen besteld

1 like

Bedankt voor de tip! Ook het roze boeket en de mini orchidee besteld

1 like

Hier ook het boeket besteld!

3 likes