Ik heb dankzij deze tip het wilde bloemenboeket besteld, dankjewel!
Ik vond de opdracht gisteren een beetje flauw, maar die van volgende week ziet er wel heel leuk uit!
Woensdag ben ik jarig en ik weet al dat ik deze twee sets krijg:

Zoveel zin om te gaan bouwen! Ik heb zelf net het wildflower boeket af en ik denk dat ik een beetje ga combineren met die roze.
Insecten set is echt een van mijn favoriete. Zo blij mee.
zooo leuk!! ik heb het eerste huis in elkaar gezet! Doordat je er aan begon kreeg ik er helemaal zin in! Binnenkort huisje 2
Wat leuk!
Mijn vriend en ik zitten er helemaal in en zijn dus nu ook al met huis 2 bezig
Ik heb het natural history museum gekocht omdat ze een goede prijs hadden bij Intertoys. Echt een leuke set, 33 zakjes dus ik heb de komende dagen iig een avondvullend programma
Gezellig samen met mijn kind bezig (ik sorteer en kind bouwt). We doen allerlei sets, nu bezig met eentje uit de Super Mario serie
Wat een leuk ding!
Wat lief, vind deze zó cute! Ook echt mega leuk in een werk-/schrijfkamer. Gaat op de verlanglijst
Ok ik ga nu bestellen haha
Wat ziet die er schattig uit
Verkopen jullie ook weleens lego en zo ja, waar/hoe?
Weet dat Marktplaats het meest voor de hand liggend is maar vroeg me af of jullie nog andere ideeën hebben (vind marktplaats irritant soms haha)
Vinted heb ik het eea verkocht! Ook duurdere sets
Nee allemaal gewoon marktplaats!
Via bricklink, maar kost wel geld
Dank voor de reacties, ga er even naar kijken!
Wil wat grotere sets weg doen, waaronder Natural History Museum. Heb er een hele avond + middag over gedaan hem uit elkaar te halen en weer in alle goede zakjes te doen
Deze dingen zijn echt killing loshalen, ben door 3 van die brick separators gegaan haha