LEGO

wauw die is echt leuk. Ik wacht zelf af tot 15 maart (volgensmij) voor het nieuwe skelet van de t-rex. Ik vind die zo indrukwekkend. Vooral dat hij in feite horizontaal is, want hij is enorm lang maar tegelijkertijd niet hoog

6 likes

Heel vet, ik zag nu dat hij toch 270,- gaat kosten… wat een geld.

Ja, maar hij kom hier toch in huis. :smiley:

Hi! Ik heb een vraagje. Ik wilde mijn LEGO paradijsvogelplant verkopen. In elkaar gezet en wel. Nu zie ik dat het blijkbaar een zeldzaam item is omdat ie uit de handel is. Wat kan je nou vragen voor zo’n set excl doos en boekje? :sweat_smile:

Je zou o.a op Bricklink kunnen kijken wat andere verkopers ervoor vragen.

Ik zou als ik jou was even rondkijken op verschillende sites, maar hou er rekening mee dat gebruikt de prijs naar benden haalt en meestal is het zonder doos en boekje al vrij weinig meer waard, zelfs al is hij zeldzamer

Elke set wordt uiteindelijk zeldzaam omdat ze uit de handel gaan, maar in beginsel was dit gewoon een regulier verkrijgbare set. Dus zonder boekje en doos gaat het je niet opeens extreem veel geld opbrengen. Volgens mij is hij ook pas sinds kort uit de handel, dus met doos en boekje zou je meerdere jaren geduld moeten hebben

1 like

Ik vind juist dat lego gebruikt echt nog heel veel waard is :sweat_smile: zonder doos en boekje uiteraard wel minder dan nieuwwaarde, maar ik zie vaak dat mensen nog wel 60-70% van de nieuwwaarde vragen voor gangbare sets.

Het is soms goedkoper om op bol, intertoys of bij Kruidvat met een goede aanbieding te kopen dan wanneer je het via marktplaats probeert - en kennelijk krijgen verkopers het er ook echt voor want ik heb al verschillende keren geprobeerd lager te bieden maar krijg dan altijd reactie dat iemand het voor vraagprijs heeft opgehaald

1 like

Hoi! Heb je nog interesse om het boetiekhotel over te nemen? Ik miste een paar onderdeeltjes, dus die heb ik besteld en ze zijn nu binnen! Stuur maar een berichtje als je nog geïnteresseerd bent.

1 like

Ik heb eventueel ook interesse in het hotel!

Zeker! Ik kan je alleen geen bericht sturen omdat je profiel verborgen is?

1 like

https://www.bol.com/nl/p/lego-ideas-disney-hocus-pocus-huisje-van-sanderson-zussen-halloween-set-voor-volwassenen-21341/9300000152689584?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Voor de liefhebbers: het hocus pocus huis is nu afgesprijsd als je lid bent van bol select

1 like

Waarom is Jane Austen een cadeau? :sob: Ik heb echt niks van €150 op mijn wishlist

1 like

Over een paar dagen kun je deze set waarschijnlijk voor 25 euro op Marktplaats vinden. Zo heb ik in het verleden ook wel eens een GWP gekocht.

3 likes

Ik hoop het!

Er komt zo’n leuke set uit van WALL-E en EVE :heart_eyes:. Ik wilde de WALL-E set uit 2015 al graag hebben maar die gaan nu voor honderden euro’s weg dus ben super blij met deze nieuwe set!

3 likes

Laatst heb ik deze set gekocht en ik ben er nu mee bezig, en tot nu toe is het wel een leuke build!

Ik vind het ook mega schattig dat er een kikker in het skelet zit achter een stuurtje :sob:

31 likes

Deze rakker aan het bouwen :partying_face::sunglasses:

26 likes

Eindelijk deze gepre-ordered :partying_face: in week 47 komt hij binnen!

7 likes

Iemand die het Boutique Hotel of de Jazzclub heeft, welke is leuker om te bouwen? Ik wil mezelf een lego kerstpakket cadeau geven dit jaar