LEGO

Oh bewaar je de zakjes ook? Ik gooi die meteen weg 🫣

Maar ik zou het geloof ik ook als gemaakte set verkopen

1 like

Ja ik meestal ook hoor haha, en is ook pas met de paar laatste sets dat ik de dozen ook bewaar. Was ook een verrassing toen ik deze doos te voorschijn haalde en die zakjes er blijkbaar nog in had zitten :sweat_smile:

Ik hoop dat t iets meer waard is uit elkaar gehaald. Weet eigenlijk niet of dat zo is, zo niet dan heb ik net m’n halve weekend verspild :cry:

1 like

Ik denk dat als het je speciaal om het bouwen gaat het heel fijn is als je losse stukjes hebt hoor! Hier thuis moet alles maar bewaard worden, er is inmiddels genoeg om een winkeltje te vullen haha

Heb je al wat sets in de verkoop? Eventueel een marktplaats linkje? Ben wel benieuwd en geïnteresseerd namelijk.

1 like

Dat zijn er hier zoveel dat zit bij elkaar in een bakje, mijn kind maakt daar soms kleine creaties van

Als je alleen maar wil bouwen kun je ook Lego huren las ik laatst ergens. Dat gaat hier niet lukken, ze willen alles houden :sweat_smile:

1 like

Nog niet, want ik ben lui en traag, dus superchill als je interesse hebt! Als echte lego-nerd had ik een lijstje gemaakt van wat ik heb en wat weg mag :nerd_face: Ik heb het Natuurhistorisch Museum en Boetiekhotel deze week helemaal uit elkaar gehaald en weer gesorteerd in de zakjes in de doos. De rest staat nog gebouwd maar kan ik nog uit elkaar halen (vond ik behalve het gepriegel eigenlijk best leuk om te doen haha, zie je weer eens wat er eigenlijk binnen in zo’n set zit).

Ik zet het lijstje even hier voor t geval anderen nog interesse hebben, maar PB maar als je iets wil, dan heb jij dibs natuurlijk!

16cc850dd3c110445321d089b1eab74cd28658b1~2
(Geupdate versie)

@Electric ik heb ook wel lang getwijfeld haha, ik vind het ook echt wel leuk staan allemaal maar vind vooral het bouwen leuk dus ben er uiteindelijk toch ook wel wat op uitgekeken geraakt. Had een periode dat al m’n planten doodgingen dus toen heb ik in korte tijd zo’n beetje de hele botanical collection gekocht…maar heb nu opeens weer zin in echte planten :joy:

2 likes

Ohh ik zou evt wel interesse hebben in de paradijsvogelplant of die miniplantjes! Wat zou je daarvoor willen?

2 likes

Ik ga je even pm’en, er zijn al wat dingen weg (zoveel chiller dan marktplaats dit haha)

3 likes

Heb je het boetiekhotel nog?

2 likes

Nee, die wordt straks door @Cactusje opgehaald! Alles wat doorgestreept is al weg.

2 likes

Ik heb net de zonnebloemen van Van Gogh besteld. Ben heel benieuwd

24 likes

Ik ben inmiddels al druk bezig met bouwen! Wil je een seintje als ik ‘m af heb? Dan kan je ‘m eventueel weer van mij overkopen. Na het bouwen doe ik er namelijk toch niks meer mee.

1 like

Goed idee! Ik heb zeker interesse om m daarna over te nemen

1 like

The Shire komt 1 april uit en gaat 199,95 euro kosten. :heart_eyes:

9 likes

wauw die is echt leuk. Ik wacht zelf af tot 15 maart (volgensmij) voor het nieuwe skelet van de t-rex. Ik vind die zo indrukwekkend. Vooral dat hij in feite horizontaal is, want hij is enorm lang maar tegelijkertijd niet hoog

5 likes

Heel vet, ik zag nu dat hij toch 270,- gaat kosten… wat een geld.

Ja, maar hij kom hier toch in huis. :smiley:

Hi! Ik heb een vraagje. Ik wilde mijn LEGO paradijsvogelplant verkopen. In elkaar gezet en wel. Nu zie ik dat het blijkbaar een zeldzaam item is omdat ie uit de handel is. Wat kan je nou vragen voor zo’n set excl doos en boekje? :sweat_smile:

Je zou o.a op Bricklink kunnen kijken wat andere verkopers ervoor vragen.

Ik zou als ik jou was even rondkijken op verschillende sites, maar hou er rekening mee dat gebruikt de prijs naar benden haalt en meestal is het zonder doos en boekje al vrij weinig meer waard, zelfs al is hij zeldzamer