Lego


De boekenwinkel eindelijk af, nu het huis ernaast nog!

13 likes

Done!

24 likes

Wat een leuke set! Hoe heet die? Kon hem niet vinden met googlen en zoeken op foto

1 like

:relaxed: deze heeft ze zelf gemaakt. Met als voorbeeld “everybody is awesome” van Lego

1 like

Wat cool! Nou geef maar door dat ik deze leuker vind dan het origineel :heart_eyes::grin::star_struck:

Voor onze bruiloft de bruid en bruidegom gemaakt, eerste keer ooit :relaxed:

8 likes

Ze zegt niks, maar het glunderende koppie spreekt boekdelen
Tnx :grin:

3 likes


Cadeau van mijn vriend. :heart_eyes:

19 likes

Ahh nice! Dit vond ik.zo’n toffe set om te bouwen.

Ik heb de Friends appartementen gekregen, heel veel zin in om die te maken

Oeh goed cadeau!!

Ik heb kerst-lego gekocht! En nu mezelf nog wat bedwingen, want het is toch nog iets te vroeg :see_no_evil:.

3 likes

Het was heel leuk om deze te maken, alleen vanwege omstandigheden wil ik ‘m graag verkopen. Hier iemand toevallig geïnteresseerd?
Ik ben de boom nu uit elkaar aan het halen en op kleur aan het sorteren in ziplock zakjes. Ik heb natuurlijk nog het boekje en de originele doos.

7 likes

Hoeveel wil je ervoor? Hij is super gaaf

1 like

Ja hij is heel gaaf. Was ook leuk om te bouwen.
De nieuwprijs is €199,99.
Is €125 dan een mooie prijs? Als je een ander idee hebt dan hoor ik het graag.

Ik denk er nog even over!

2 likes

Wauw de Titanic ziet er echt zooo vet uit! Maar wat een prijs :scream:

630 euro voor legodoos: Titanic is met 9090 blokjes grootste bouwset ooit | Nieuws | AD.nl

7 likes

Hij lijkt me niet echt heel leuk om te bouwen eerlijk gezegd, heel veel herhaling door de grote vlakken natuurlijk

3 likes

Goed punt, daar had ik niet eens over nagedacht. Vind links/rechts dingen doen bij een auto bouwen ofzo al saai. Het is wel tof dat je echt een inkijkje hebt in de Titanic tijdens het bouwen. Maar ach, veel te duur dit ding, haha.

Dit probleem heb ik ook met het Disney kasteel. Eigenlijk was die helemaal niet zo leuk om te bouwen. Veel dezelfde kleuren, standaard vormen. Hetzelfde geldt voor sets van oa de Taj Mahal omdat je dan vier keer precies dezelfde toren moet bouwen.

1 like

Ja precies! Ik vind dat echt heel saai. Bij de star wars falcon heb ik dat ook. Mag je meerdere keren hetzelfde doen, bluhh na 2 keer vind ik het al wel mooi geweest. Eigenlijk alles waar te veel herhaling in bouwen in zit vind ik niet leuk haha.

En die titanic zet je uiteindelijk ook gewoon neer (of niet want hij is huge en zoveel ruimte heb ik niet zomaar over) En je kijkt nooit meer aan de binnenkant dus dan is het opeens een heel saai iets om naar te kijken

3 likes