Lego

Ja precies. Eigenlijk zijn de kleine sets veel leuker

Zijn er forummers die de Marvel mini figures sparen en willen ruilen?
Ik heb Zombie Captain America en Sylvie dubbel

Ik heb een week uitgekeken om dit pakket te kopen, kon vanaf 1 november. Ben zelfs tot middernacht wakker gebleven om m te bestellen maar toen kon het nog niet :rofl: maar vanmorgen wel, dus deze fantastische set komt m’n kant op.
M’n eigen kerst traditie: elk jaar voor kerst opbouwen, onder de kerstboom zetten en daarna weer afbreken

23 likes

Echt een geniale set zeg, denk ook heel leuk om te bouwen met al die verschillende kamers en grappen er in.

2 likes

Dat denk ik ook idd! Op instagram staan verschillende reviews met foto’s van de binnenkant, echt een super toffe set

Sorry dubbelpost, maar even wat screens



9 likes

Oh wat gaaf! Die wil ik ook wel. Je kan zowat die hele film naspelen, haha. Maar die prijs… :worried:

1 like

Jaa het blijft veel geld natuurlijk, maar in verhouding tot wat je krijgt vind ik het wel z’n geld waard

1 like

Jaaa die komt ook deze kant op! Helaas voor mijn moeder, maar hopelijk mag ik ook meehelpen :cry:

1 like

Ohh super leuk! Ik kan niet wachten tot hij bezorgd wordt, maar eigenlijk wil ik m pas gaan bouwen als de kerstboom staat🤣

2 likes

Ja kom ik weer aan hoor, maar ik heb nog meer nieuwe lego :sweat_smile:

Deze gekregen van vrienden als vervroegd kerstcadeau
10281_Block_Standard_1

En deze zelf nog besteld, want lego + mario = awesome

Gelukkig is het bijna tijd om de kerstboom op te zetten dus dan kan ik het home alone huis gaan bouwen

9 likes

Beetje kerst, beetje Lego voor in de boom

10 likes

Alle zakjes van het home alone huis bij elkaar

De inhoud van de zakjes bij elkaar

Als op kleur en formaat gesorteerd, dus nu bouwen :heart_eyes:

24 likes

Doe je wel updates tussendoor?

1 like

Jaa als jullie dat leuk vinden dan doe ik dat zeker!

6 likes

Woooow cool! Ik heb nog maar twee keer iets gebouwd in mijn leven, en dat waren beide kleine dingen. Ik heb het stap voor stap gedaan en het volgende zakje pas geopend als ik daar was. Is het niet ontzettend moeilijk op deze manier? Ik zou updates ook leuk vinden! Veel bouw plezier :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik open altijd alle zakjes eerst haha, vind het al een heerlijk iets om alles te sorteren op kleur en maat :grimacing: maar het is daardoor wel wat meer grabbelen en zoeken in de bakjes op zoek naar het juiste steentje, maar dat vind ik ook juist leuk. Beetje extra spice zeg maar :rofl:

Edit: als je een pakket voor de tweede keer wilt bouwen dan ontkom je hier ook niet aan natuurlijk!

2 likes

Ik heb het bij herbouwen ook weer geordend in zakjes. Gewoon het boekje achterstevoren doorlopen bij uit elkaar halen :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Het boevenbusje en het eerste stuk van het huis zijn af



15 likes

En weer verder :flushed:
Hey sleetje glijdt naar beneden als je op een knopje drukt en de trein rijdt rond als je aan een staafje draait :heart_eyes:


23 likes