Leuke/handige apps voor je telefoon

Earthle is een leuk spel waarbij je elke dag een land kan raden adh van de vorm en hoe ver je vorige gok weg is :smiley:

3 likes

Heeft iemand tips voor apps die meerdere keren per dag (op een eigen ingesteld moment) een korte melding kunnen geven? Bijvoorbeeld ‘water drinken’. Een wekker is dan niet handig want die blijft gaan zolang je hem niet uit zet. Ik zoek voor zowel android als ios.

1 like

Ik gebruik Herinneringen (IOS) voor mijn medicijnen, en voor het planten water geven. Op vaste dagen, en vaste tijdstippen geeft hij een melding. Erg handig.

2 likes

Ik had deze, die herinnerende zo goed dat ik er juist een beetje gek van werd en de app weer verwijderde hahaha

2 likes

Dankjewel! Schrijf ik op.

En @tamara Thanks! Die is wel alleen voor water drinken en dat was een voorbeeld, ik wil er zelf iets in kunnen schrijven als taak en dat lijkt bij deze niet te kunnen.

Weet iemand een leuke drankspel-app? Zoals Picolo?

1 like

Ik zag laatst op TikTok drinkopoly voorbijkomen, dat zag er grappig uit.

2 likes

Welke navigatie gebruiken jullie op je telefoon?

Ik vind Google maps het fijnst qua files en alternatieve routes en flitsmeister voor de filters. Maar dat komt er dus op neer dat ik vaak met 2 apps aan rijd, beetje zonde van het verbruik en de batterij.

Gewoon de standaard app “kaarten” op mijn iPhone. Heb hem vaak ook pas op het laatste stuk nodig als ik naar een nieuwe plaats moet rijden dus is voor mij prima

Waze

6 likes

Waze

4 likes

Ook waze

3 likes

Waze, werkt hetzelfde als google maps voor files en alternatieve routes, flitsmeister zit erin én hij vertelt echt 10 keer beter dan google wanneer en waar je moet voorsorteren.

3 likes

Heb altijd Waze gebruikt want die is gewoon chill. Maar 1 jaar geleden toch weer naar Maps geswitched toen er 2 ongelukken waren gebeurd beide richtingen op en Waze mij steeds rondjes liet rijden naar de afgesloten weg, en Maps mij uiteindelijk wel goed stuurde en ik 3 uur later op locatie was.

Kaarten kan ik niet aan wennen van de iPhone.

Had sowieso altijd Waze en FM aan. Nu ook standaard Maps en FM.

1 like

Thanks all! Waze ga ik proberen🤞

2 likes

Flitsmeister zelf! Waze stuurde me vaak met files over onverlichte binnendoorweggetjes en dat vond ik ‘s avonds niet zo chill. Als hij er dan mee op zou houden had ik echt geen idee meer waar ik was.

1 like

Ik vind flitsmeister dus niet fijn, haha! Heb het idee dat ‘ie niet zo snel alternatieve routes laat zien als er file is. Dan heb ik een afslag genomen, maar dan blijft er maar staan dat ik weer terug moet rijden.

4 likes

Een paar weken geleden tipte hier iemand een app waarin je dagelijks eigenlijk kort een dagboekje bijhoudt. Diegene die dat postte (ik dacht @kika, maar kan het in je postgeschiedenis niet terugvinden), was dramatisch met dagboekjes, maar lukte het wel om die app bij te houden. Ik heb verschillende zoektermen gebruikt, maar kan het echt niet terugvinden!

2 likes

Volgens mij @dazed die daylio gebruikt!

3 likes

Jaa dat is m! Thanks!

En excuus @Lula

2 likes