Leukste dagjes weg!

Klinkt echt fantastisch! Goede tips haha heb er totaal niet aan gedacht dat ze aan je kunnen komen. Was jij ook met ov of met de auto?
Voor mij is het echt andere kant van nl dus zit alles zwaar vooruit te plannen

Wat is een leuk uitje om met familie te doen? 7 volwassenen (oudste 70, jongste 30) en een kindje van 4. Het lijkt me wel leuk om echt iets samen te moeten doen, dus geen dierentuin ofzo maar eerder escape room. Maar dat laatste is dan weer lastig met het kind.

Leuk dat auto avontuur! Ga ik naar kijken!

Ik wilde juist niet iets specifieks voor het kind eigenlijk, maar iets wat we allemaal leuk kunnen vinden. Dankjewel!

1 like

Ik zit een paar dagen in de Beekse Bergen maar we willen een dagje weg. Zowel Antwerpen als Outlet Centrum Roermond is even ver rijden. Wat zouden jullie kiezen?

  • Antwerpen
  • Roermond

0 stemmers

Heeft iemand tips voor een dagje Deventer? Ik ben vooral op zoek naar mooie plekken om heen te gaan, leuke winkels en leuke plekken voor lunch of koffie.

1 like

De boekwinkel in het centrum :heart: , ot&Sien pannenkoeken restaurant, en er is het speelgoed museum

1 like

De Italiaanse foodbar!

1 like

Ik ben deze maand 10 jaar samen met de overkapping man - hoe hou ik het vol, hoor ik je denken - maar wil dus iets leuks gaan doen om het te vieren.

Wellness hotels zitten vol of zijn onbetaalbaar, weet iemand een leuke activiteit in Gelderland/Brabant/niet te ver van Nijmegen af?

6 likes

Gewoon een dagje welness?

1 like

Houden jullie van lekker en luxe uit eten? Dan kan ik restaurant De Portier in Nijmegen aanraden. Of moet het echt een “dagje weg” zijn?

Nee uit eten is ook zeker een optie! Thanks!