Durf te vragen #6

Haha specifieke vraag. Ik vond dit:

In het artikel staat dat het alleen te weinig is om er iets van te kunnen voelen.

3 likes

Ja of als dat slijm via z’n neus nog zo via z’n huig naar beneden loopt

Ja precies, dat staat met elkaar in verbinding. Klinkt wel goor haha, via z’n huig naar beneden lopen.

3 likes

Zijn jullie er blij mee?
Wat zijn voor en nadelen van t stoeltje volgens jullie?

Wij willen deze wrss kopen nl. Hebben nu nog maxicosi, maar voor daarna.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Leukste dagjes weg!

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Leukste dagjes weg!

Ik ben er erg tevreden over. Grootste voordeel is dat ik hem kan draaien. Met rugklachten is het een stuk makkelijker om hem in zijn stoel te zetten. De verstelbare standen vind ik ook een voordeel. Mijn zoontje dat er ook direct heel fijn in. Oh en de riempjes zijn verstelbaar. Ook weer makkelijk met uit de stoel halen. Nadelen heb ik nog niet ontdekt.

2 likes

Ik wil graag weten wat het verhaal hier achter is.

5 likes

Klinkt goed!
Dank je wel

1 like

Nou niet zoveel ik was op een feestje en doe geen drugs ooit. Andere mensen om me heen wel en toen een van die mensen gezoend. Complete verhaal.

4 likes

Was het op vakantie en heb je een kind thuis?

16 likes

hoe heet deze ook alweeeer

ik kan dit alleen fonetisch meezingen dus kan geen lyrics googlen

2 likes

La tribu de dana!

2 likes

jaaaaa danku <3

haha echt mn hersens gepijnigd hierop

2 likes

Weet iemand of je kunt zien wie jouw uitgelichte verhalen op Facebook bekijkt? Ik stalkte net de vader van mijn crush en bekeek zijn verhaal :sob:Kan wel door de grond zakken van schaamte

1 like

Als het al kan (geen idee) is deze vader vast te oud om te weten hoe hij zo iets nakijkt!

12 likes

gebruikt iemad hier toevallig een fietstas die je ook over je schouder kunt dragen, of als rugzak kunt gebruiken? Zoiets:

Aanraders? Wordt dat niet heel vies / krijg je dan geen kettingsmeer aan je kleding wanneer je de tas draagt?
Ben al driehonderd jaar op zoek naar een rugzak, maar echt helemaal niks voldoet aan mn wensen. Ik vind alles lelijk, het heeft geen laptopvak of er past niks in. Dus ik overweeg dan maar iets superpraktisch.

1 like

Ja ik heb een Ortlieb Vario PS. Ik heb een fiets met riemaandrijving dus sowieso geen kettingsmeer. Ik vind het heel fijn en geen rugpijn meer

5 likes

maar van regen / modder / etc heb je dus geen last? De rug en schouderriemen lijken bij die tas wel goed beschermd te zitten

Nee dat stuk blijft wel droog en schoon, en kom ook niet veel modder tegen op mijn route

1 like