Ik vind ze prima te eten. Maar goed misschien denk jij wel wat smerig haha.
Heeft iemand die bewaardozen waar je nu voor kan sparen al? Ik ben benieuwd naar de afmetingen zodat ik kan kijken hoeveel ik er in m’n lades kan opstapelen
Die high protein pudding is er nu ook in de varianten hazelnoot en karamel. Vooral die karamel vind ik echt heel erg lekker!
Zag gister ineens Ricotta bij de Lidl liggen! Een happy day, want daar moet ik altijd voor naar de appie
Hoort bij de Italiaanse week die vandaag begint. Zit dus niet in de vaste collectie…
Volgens mij is ricotta toegevoegd aan het vaste assortiment! ik zag het laatst ook liggen terwijl het geen Italiaanse week was
Was ook blij verrast dat ze burrata verkochten!
Het lag idd wel gewoon bij de melk en kaas ipv bij de speciale producten, mét een normale verpakking!
Zo hier ben ik ook echt blij mee, haal het nu best vaak. Ik vind burrata zo lekker, maar ook zo duur. En die van de Lidl is betaalbaar en gewoon prima te eten.
Ik heb gisteren ook mijn slag geslagen! Ik date met een italiaanse man die ik via een whatsapp fotoverslag op de hoogte heb gehouden van mijn shopping spree. (Want Italiaanse thema week in Lidl)
Hij reageerde erg verdraagzaam op de risotto uit blik
Wat een top-winkel is het ook eigenlijk. Heerlijke warm gerookte zalm die in de AH al een euro duurder is.
De burrata heb ikmook gekocht en ben ik érg benieuwd naar… Nog geen 2 euro?!
Deze is echt lekker! Met wat bruisend water precies Cherry Coke
Deze week komt Lidl vanaf donderdag 19 oktober met Taste of Duitsland
Ben wel benieuwd naar de eiernoedels en dumpling rolls.
Ik ben ook benieuwd hoe de knoedels smaken
De Lidl heeft nu Haagendasz ik heb Dulche de leche gehaald, deze verkopen ze niet meer in NL.
Ze hebben hem nog wel in de mini cups van de appie als je ze echt zoekt
Deze is zo lekker!
Ja, laatst 1+1. Helaas geen plek in mijn vriezer meer.
Sinds deze maandag!
Dank je, was zelf aan het twijfelen wanneer ik het onlangs had gezien. Wil niemand blij maken met een dooie mus.
Ik hoop dat de losse thee dit jaar weer komt bij de Lidl. Die vond ik de afgelopen 2 jaar zo lekker, en ik ben er inmiddels bijna doorheen. Vorig jaar ingeslagen.