Lidl

Ik vind vooral de blikjes zo leuk! Jammer dat ze die niet los verkopen.

Nog een leuke thee tip. Het is een beetje een vreemde thee maar wel lekker. Niet te zoet, beetje kruidig en een fijne nasmaak, de thee doet warm aan maar dat klinkt helemaal als een vage omschrijving. Respect voor sommiers. Anyways als je benieuwd bent het is strawberry, chocolate espresso en bevat zwarte thee, cacaoschillen, aardbeien, gebrande koffiebonen en natuurlijk aroma. Ik had 80 gram voor 4,95 gekocht bij het kadocafe in Groningen.

4 likes

De blikjes zijn leuk inderdaad, ik heb ze bewaard voor andere losse thee. Alleen jammer dat de opdruk geprint is (en niet te verwijderen), want nu klopt de buitenkant niet met de inhoud.

2 likes

Kun je er misschien een krijtsticker overheen plakken? Dan kun je hem steeds aanpassen aan wat je erin doet.

6 likes

Oeh dat is wel een optie inderdaad! Leuk idee, dank je wel! :heart:

5 likes

:open_mouth: waarom ken ik het kadocafe niet?!
Ik ben blijkbaar blind want ben pas nog aan de overkant geweest.

5 likes

Soms heb je dat haha. Ze hebben nu alles ook in kerstsferen en dat ziet er hele gezellig uit, dus zeker een bezoekje waard!!

3 likes

Zijn de Deluxe artikelen al in de winkel?

3 likes

Ja ik heb vorige week al het een en ander zien staan!

3 likes

Chill ik ga morgen een lidl deluxe avondje houden met een vriendin hehešŸ˜„

5 likes

Ja hier ook!
Ik heb de chocolademousse alweer gehaald :heart_eyes::heart_eyes: en volgens mij had snackspert ook al eea beoordeeld.

3 likes

Jaaaaaa heb de stoofpeertjes al ingeslagen :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Ik heb de meringue alweer gehaald. Altijd een favoriet hier

2 likes

Ik heb net boodschappen besteld bij de ah en zie dat het weer terug in het assortiment was. Gelijk bijbesteld maar ik moest meteen hier aan denken

1 like

Zijn ze pittig?

3 likes

Oh beter haha ik kan niet tegen pittig. Dan ontploft mijn hoofd

3 likes

Ligt er momenteel pulled pork of anders pulled chicken in de schappen?of is dat alleen met Amerikaanse weken?

Bij de amerikaanse en mexicaanse weken. In mijn lidl ligt het niet meer

1 like

@George ik weet niet meer in welk topic het laatst over die zure snoepjes ging, dus zet het maar even hier. De zure snorfietsjes zijn goedgekeurd! Het eerste doosje is op :grin: ik denk dat er nog vele gaan volgen

2 likes

Hebben meer mensen problemen met inloggen in de lidl plus app?

Het lukt mij niet, heb hem al opnieuw geinstalleerd. Krijg steeds alleen mogelijkheid om nieuwe account aan te maken maar daarbij krijg ik weer foutmelding dat er al een account met mijn telefoonnummer is.

3 likes

Ik heb geen problemen

7 likes