Maar je bent al ingelogd wrss?
Ik heb dit al bijna een jaar inmiddels. Dat ik gewoom niet in kan loggen.
Maar je bent al ingelogd wrss?
Ik heb dit al bijna een jaar inmiddels. Dat ik gewoom niet in kan loggen.
O ja klopt
Kan je misschien een ss sturen
Desnoods even in pb dan ga ik kijken of ik het herken in mijn app
Heel lief. Customer care heeft me inmiddels geholpen.
Ik moest chrome (of safari voor apple) als standaard browser instellen en alle cookies wissen. Tijdzone op automatisch. En toen deed hij het!
Heb je waarschijnlijk gelijk een leuk welkomscadeau erop😆
Soms is dat het al waard
Ze hebben weer ketchup chips, die vind ik zo mega lekker🤤
Satijn is toch gewoon glanzend polyester? Over de kwaliteit kan ik niks zeggen maar qua pasvorm zien ze er verder gewoon basic uit.
Bij ons zijn ze €11.99 worden wel goed beoordeeld
Satijn is geen textielsoort maar een manier waarop de stof geweven is. Dit is dus waarschijnlijk gewoon heel goedkoop polyester.
Ik zag op tiktok telkens de baklava met chocola langskomen en ja, vanmiddag gekocht nu op. Wel zoet maar lekkere smaken en texturen bij elkaar.
Heeft iemand enig idee waar je naast lidl ook nog sun lollys kan halen.
Toevallig lagen er nog een paar pakken bij mijn filiaal, maar die zullen volgende keer weg zijn. Zijn echt mijn go to zomer ijsjes, maar alleen te vinden bij lidl tot nu toe
In Duitsland bij kaufland vaak, als dat een optie is?
Helaas is duitsland wel heel ver weg, gelukkig is het wel een soort die in te slaan is omdat ze niet gelijk in de vriezer hoeven
Weet iemand wat ongeveer het interval is waarmee bepaalde weken terugkomen? Ik vind die hartjes pretzels uit de Alpen weken zo lekker en ik ben bijna aan de laatste zak van mijn stash toe
Ik heb eens gekeken en dit jaar komt tot nu toe overeen met vorig jaar
Vorig jaar was de eerste week van mei het alprn fest
Dus verwacht het dan weer
Jaaa deze zijn vieslekker
Ik bedoel dat bami en macaroni niet Hollands zijn…