Lidl

Maar je bent al ingelogd wrss?

Ik heb dit al bijna een jaar inmiddels. Dat ik gewoom niet in kan loggen.

5 likes

O ja klopt

2 likes

Kan je misschien een ss sturen
Desnoods even in pb dan ga ik kijken of ik het herken in mijn app

Heel lief. Customer care heeft me inmiddels geholpen.

Ik moest chrome (of safari voor apple) als standaard browser instellen en alle cookies wissen. Tijdzone op automatisch. En toen deed hij het!

3 likes

Heb je waarschijnlijk gelijk een leuk welkomscadeau erop😆
Soms is dat het al waard

1 like

Ze hebben weer ketchup chips, die vind ik zo mega lekker🤤

1 like

De lidl (in België, geen idee over NL), heeft satijnen bloezen a 6 euro! Zou dit its zijn?

2 likes

Satijn is toch gewoon glanzend polyester? Over de kwaliteit kan ik niks zeggen maar qua pasvorm zien ze er verder gewoon basic uit.

4 likes

Bij ons zijn ze €11.99 worden wel goed beoordeeld

4 likes

Satijn is geen textielsoort maar een manier waarop de stof geweven is. Dit is dus waarschijnlijk gewoon heel goedkoop polyester.

3 likes

Ik zag op tiktok telkens de baklava met chocola langskomen en ja, vanmiddag gekocht nu op. Wel zoet maar lekkere smaken en texturen bij elkaar.

2 likes

Iemand deze toevallig al geprobeerd? In de folder staat per 2 april maar ik weet dat er filialen zijn die het al eerder hebben liggen haha

2 likes

Heeft iemand enig idee waar je naast lidl ook nog sun lollys kan halen.
Toevallig lagen er nog een paar pakken bij mijn filiaal, maar die zullen volgende keer weg zijn. Zijn echt mijn go to zomer ijsjes, maar alleen te vinden bij lidl tot nu toe

2 likes

In Duitsland bij kaufland vaak, als dat een optie is?

2 likes

Helaas is duitsland wel heel ver weg, gelukkig is het wel een soort die in te slaan is omdat ze niet gelijk in de vriezer hoeven

1 like

Weet iemand wat ongeveer het interval is waarmee bepaalde weken terugkomen? Ik vind die hartjes pretzels uit de Alpen weken zo lekker en ik ben bijna aan de laatste zak van mijn stash toe :confounded:

1 like

Ik heb eens gekeken en dit jaar komt tot nu toe overeen met vorig jaar
Vorig jaar was de eerste week van mei het alprn fest
Dus verwacht het dan weer

4 likes

Oud-Hollandsche bami en macaroni in de Hollandse weken :upside_down_face:

7 likes

Jaaa deze zijn vieslekker

4 likes

Ik bedoel dat bami en macaroni niet Hollands zijn…

4 likes