Deze bami en macaroni zijn zekers te weten wel Hollands.
Lekker met Smac en ketchup
Nou ze zien er wel errug gekruid uit hoor voor ons Hollandertjes
Oh yes, vanavond even heen! Dankjewel!
Het red velvet koekje wat nu bij de verse broodjes in de bak ligt is erg lekker maar omg ik schrok me wel een ongeluk toen ik vanochtend naar de wc ging zit veel kleurstof in
Ik ben echt verslaafd aan de noten-nougat broodjes van de Lidl. Echt het allerlekkerste chocoladebroodje wat er is. Ik moet mezelf echt inhouden niet elke dag langs te gaan om er een te halen. Vraag me af hoeveel mensen niet weten dat er chocolade in zit omdat het nougat heet.
Haha dit heb ik me ook al vaak afgevraagd. Ik liet hem ook altijd links liggen totdat mijn man hem een keer meenam. Maar bij onze Lidl liggen er ook altijd nog heel veel in de bak. Mensen weten niet wat ze missen.
Mijn god idd veel te lekker! Eet m op de terugweg naar huis al op
Haha dat kan ik niet, ik ga er echt voor zitten thuis
Weet iemand een lekkere rose van de Lidl? Liefst beetje fruitig en licht. Liever wat zoeter dan heel droog
Ik denk dat je deze wel lekker zal vinden. Is wel echt heel makkelijk om weg te drinken als hij goed koud is.
Ik ging deze in mijn lidl zoeken, hadden ze hem alleen in zo’n kartonnen box van 3L.
Deze heb ik altijd in huis
De zinfandel met het blauwe etiket is vrij fruitig/zoet.
Helemaal enthousiast over de Japanse Lidl, heeft mijn Lidl echt maar een mini schap en de vriesvakken waren al bijna leeg
Hier hetzelfde, ik hou van die japanse producten
De hele vriezer was leeg op het wasabi ijs na…
Ik had gelukkig nog een doosje Yuzu Mochi, maar that’s it. Wilde graag de tempura garnalen en de gyoza’s…
Gelukkig heb ik hirr nog wel heel goedkoop de sushi gember weten te scoren en volgende week hebben ze toevallig weer gyozas in de soeciale weken dus hopelijk hbben ze ze dan
Hier ook echt een grote Lidl met maar heel weinig Japanse specials. Stom. Was ook praktisch helemaal leeg.