Ik heb beide gyoza versies en de tempura garnalen gescoord🥳 lekker snacken morgen tijdens ek. Bij onze lidl was er nog superveel van alles
Ja! Maar volgens mij alleen rond de kerstperiode.
Deze tip <3 Lidl had dit ook ooit met de Amerikaanse weken maar die heb ik niet meer in de buurt zitten.
Maar specifiek deze chips met ketchupsmaak is echt 1000x beter dan gewone chips. Ga hem vanavond meteen kopen haha.
Die met augurk is ook erg lekker.
Deze van Croky vond ik veel lekkerder dan die van de Amerikaanse weken!
Heb vandaag de gyoza groenten gehad! Vond ze best lekker! Maar heb t met dumplingsaus gegeten ipv die sojasaus want die rook goor.
Ik vind ze ook lekker! Gegeten met eigen sojasaus, had niet eens gezien dat er saus bijzit haha
Vraagje, ik heb de opzetstukjes van het roze scheermes nodig, maar mijn Lidl verkoopt die niet meer. Wel de grotere set, zeg maar. In een andere Lidl zag ik de opzetstukjes ook al niet.
Zijn ze bij jullie filialen wel te koop? En weet iemand misschien of opzetstukjes van een ander merk er ook op passen?
Ik ga er morgen weer naartoe, zal ik dan voor je meenemen als ze nog hebben?
Oh, dat zou fantastisch zijn!
Voor de liefhebbers
Als je dit speelt krijg je een couponcode die je in de app kan invullen voor een gratis croissant
Campaign is expired staat er
Huh bij mij werkte het nog
De code is N9WRHG8F2W
Volgende week begint de Franse week en de helft van de producten heeft opeens een Emily in Paris (Netflix serie) thema? Het ziet er echt uit als de koekjes met K3/tekenfilm figuurtjes van vroeger. Ik snap dat het een sponsor ding is, maar welke doelgroep willen ze aanspreken??? Het is geen kinderserie en dat is denk ik echt de enige groep die producten met figuren kopen. Het zijn misschien wel producten die in de serie voorkomen, maar op misschien twee dingen na zijn ze eerder in de Franse week geweest. Ook allemaal andere merchandise als beddengoed etc trouwens, maar daar ben ik minder verbaasd over. Wel ook nog zes andere pagina’s met de normale vormgeving overigens.
Jeetje wat een kleine afbeelding, excuus
Misschien een samenwerking met netflix
Als ze er mee kunnen verdienen snap ik het idee.
Ik zie net dat ze ook ruby chocolade hebben, lekker
Weet iemand of die citroentaart lekker is?
Ik was gisteren in mijn Lidl (België) en zag inderdaad zooo veel Emily in Paris dingen, verspreid over heel de winkel. Ook de meest random dingen die niet veel met Frankrijk te maken hadden