Lidl

Geen idee of dit nieuw is, maar deze is heel erg lekker! Beetje ijs en schijfje citroen erbij maakt het af :lemon:

11 likes

Ik weet niet of je al antwoord had, maar mijn Lidl had ze vorige week wel nog!

1 like

Toevallig ook laatst gehaald, echt een hele lekkere

6 likes

Ik vond dit echt veel te duur voor wat het is. Smaakt gewoon naar aanmaak citroenlimonade.

1 like

Niet goedkoop idd! Ik heb zelf nog niet echt een lekkere citroen aanmaak limonade gevonden, jij wel?

2 likes

niet lidl gerelateerd maar heel random, zag net bij de kruidvat ook

https://www.kruidvat.nl/emily-in-paris/b/EMILY

misschien zijn ze met een intense budgetcampagne bezig??

1 like

Er komt ook een nieuw seizoen, dus gemakkelijke promo!

2 likes

Ik lach me kapot het waren bij mijn Lidl ook echt opgerolde magnetronpannenkoeken met jam erin van :sparkles: Emily in Paris :sparkles: tres chic!!

14 likes

Ze hadden dit weer en het is echt mijn crack :drooling_face:

2 likes

Zijn de sneeuwballen al gespot?

Heb me daar toch zo een zin in…!

1 like

Heb vandaag de proteïne ijsbrekers na weeeken weer ingeslagen. Jam

1 like

Heeft jullie Lidl ook niet meer die WC reinigingstabletten? Ik zie elke keer alleen maar vaatwastabletten…

1 like

Nee daar heb ik ook een hele tijd naar gezocht maar lijken idd uit het assortiment. Maar Kruidat heeft ze ook!

1 like

Aha vandaar! Dan ga ik die van de Kruidvat eens proberen, hopelijk werken ze net zo goed.

1 like

Iemand ervaring met die avocado schijfjes? Smaakt dat ontdooit gewoon zoals het hoort te smaken?

3 likes

Nee, niet echt. In een smoothie of ergens doorheen is het echt helemaal prima, maar qua structuur wordt het mweh. Het heeft niet dat zachte/romige/stevige dat een gewone avocado lekker maakt.

3 likes

Japanse week is er weer 🫶🫶

1 like

Heb je nog aanraders??

1 like

De bowl topping vind ik heerlijk over m’n broodje avocado of powebowl! Heb gelijk nog een potje gehaald. Verder heb ik rijstazijn want die was echt een stuk goedkoper dan de toko, de Gyoza’s en mochi’s zijn top en heb wat noodles en mayo meegenomen maar nog niet kunnen testen.

3 likes

Wat zit erin de toppings?