Lidl

Is dit nieuw? Heeft iemand die al eens gehad? Ik bedoel de cheesecake spread

Oh en dit?

2 likes

Nou ja er staat bij ‘vanaf 10 juni’ dus lijkt me dan toch dat het nieuw is? Tenzij het steeds terugkomt als onderdeel van zo’n themaweek oid maar dat lijkt hier niet zo

Het is wel thema, dus is alleen deze week. Die mocktail starters zijn er wel al een keer geweest, die cheesecake spread ken ik niet (maar lijkt me ook echt vies?).

2 likes

Sorry, dan heb ik niks gezegd!

4 likes

Oh jongens hebben jullie de kokosnoot ijsjes wel eens geprobeerd? ZALIG!

9 likes

Nee maar ik wil dit nu!! :sob:

2 likes

Hebben ze die gouden/gele wasparfumparels nog? Of was die tijdelijk?

Geen idee of de Nederlandse Lidl deze ook heeft, ik kocht ‘m deze week in Duitsland, maar vind het geen succes. Hij haalt ‘t bij laaange na niet bij de Dubai reep die Lidl een tijde geleden had, die was erg lekker.

3 likes

Zijn die verse pizza’s een beetje lekker van Lidl? Formaggi of tonijn?

2 likes

Ja, best lekker! Gisteren nog de Formaggi pizza van de Lidl gehad. Voor een keer echt prima! :smile:

1 like

Ja, vind die echt prima!

5 likes

Voor iedereen die het leuk vind, je kan met de lidl plus app momenteel een gratis kaartje inc postzegel ter waarde van bestellen bij kaartje2go

11 likes

Nou wat leuk, meteen gebruik van gemaakt. Bedankt voor de tip!

3 likes

Wat een goede tip! Heb meteen een kaartje naar een vriendin met een nieuwe puppy gestuurd. Vind kaartje2go ook altijd chill

1 like

Waar zijn deze gebleven😭

Ik grijp al wekenlang mis in meerdere filialen en ik begin de hoop te verliezen dat ik ze nog tegenkom.

Ja weg!! :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes

Weet iemand wanneer het Deluxe assortiment in de winkels ligt?

1 like

Dat ligt alleen in de winkels tijdens feestdagen
Ligt dan volgens mij een beetje verspreid door de winkel

Ik weet dat het er alleen rond de feestdagen ligt en producten in fases worden geïntroduceerd, maar ik wil graag weten wanneer precies. Meestal is dat al wel weken of maanden voorafgaand aan de feestdagen, en aangezien de kruidnoten ook al in de winkels liggen…

3 likes

Het herfst Delicieux komt eerder dan echt dat van de kerst. Weet niet precies wanneer om eerlijk te zijn… Volgens mij staat het sint assortiment daar ook los van. Maar dat duurt sowieso nog wel een hele tijd, het zomer assortiment is net pas aan het uitstromen.

2 likes