Lidl

Nee, ze zijn dan sowieso heel papperig / slap en ik vind ze echt wel smakelozer. Wij gebruiken ze hier door de smoothie.

Edit ow @Eline_A had al gereageerd zie ik.

Edit 2: oehh Japanse week, de mochi’s zijn inderdaad altijd super lekker! Althans als het weer dezelfde zijn.

2 likes

Sesamzaadjes, ui, pepertjes, knoflook, gember, citroen. Zal fotootje maken van de hele lijst!

alle ingrediënten

4 likes

Aha dankje
Die ga ik zeker halen, hier haal ik ook altijd de udon noedels
-gyoza
-rijstazijn is ook veel goedkoper
-sushigember ook echt goed geprijsd
-diepvries edamame
En ik ga de teriyakisaus en de ponzu azijn uittesten
En de garnalen zijn ook goedkoop, maar even kijken of ze die deze x wel hebben

3 likes

In mijn wanhoop voor kaas snacks uit de oven deze kibbeh met kaas en ui geprobeerd. Snap ook niet waarom want ik kan dit vers krijgen bij minimaal 4 winkels in de straat maar alles gebeurde zo snel in de winkel en ineens had ik er 4,5 euro voor betaald

Dure grap, smaakt naar daadwerkelijke kots.

6 likes

Even een suffe vraag, maar weet iemand toevallig van wat voor witvis de Fijnproeversfilet gemaakt wordt?

Ditttttttttt. Heb hier echt het hele najaar naar uitgekeken, blijkbaar komen ze alleen in het voorjaar en de zomer in het assortiment voor.
Allerlekkerste ijsjes ooit ( beter dan originele van Ola).

17 likes

Mijn favoriete waterijsjes hebben ze ook weer :partying_face::tada:
Sunlollys, enige plek waar ik ze kan vinden

9 likes

Jaaa ik heb ook meteen een paar dozen gekocht! Zo lekker (en fijn dat je ze niet ingevroren hoeft te bewaren)

En dit jaar ook in de smaak mango! :heart:

2 likes

Ik kocht altijd de blikjes gingerbeer, maar sinds een paar maanden zijn die er niet meer. Weet iemand of dat ook een zomer product is? Vind dit echt een goede pittige gingerbeer namelijk.

1 like

Jammer hè? Dat was echt m’n lievelings. Ik hoop dat het inderdaad een zomerproduct is en het er binnenkort weer is!

2 likes

Vond het altijd goed gevonden dat ze er gewoon chili in hadden gedaan om het pittig te krijgen. Was hier altijd het jaar rond te krijgen dus misschien aanpassing receptuur?

1 like

Ik had ze bij mijn filiaal van de week nog gekocht

1 like

Ik bedoel die oranje blikken bij de frisdrank had je die? Niet die kleinere uit het koelschap.

2 likes

Ja dat zijn ze! Staan niet gekoeld in de winkel. Vind ik ook de enige die tebminste pittig genoeg zijn. Al moet ik zeggen dat we wel een groot filiaal hebbrn dus misschien ligt het daaraan

3 likes

Nou ik heb goede hoop dan haha.

2 likes

De sun lolly bio ijsjes zijn er weer bij lidl (driehoekjes die je zelf nog moet invriezen). Echt zooo lekker :heart:

4 likes

Heb jij het gingerbeer nog gevonden? Ik heb nu in verschillende Lidls gezocht, maar het is er niet meer.

Edit: Oh een vriendin was net in de Lidl die ik nog niet had gehad haha en de medewerker vertelde haar dat het een tijdelijk product was. Jammer :disappointed_relieved:

Mehhhh nee niet gevonden.

2 likes

Ahh jammer!

2 likes