Lidl

Ja niet voor herhaling vatbaar. Ik heb de oat variant ook, daar zit geen suiker in.

iemand ervaring met deze of andere bluetooth oortjes van de lidl?

Ik heb deze, ze lijken er erg op vind ik. Zijn hele fijne oortjes die goed blijven zitten, niets wegen en lang meegaan.

1 like

Iemand de kerst subwaylookalike koekjes al geprobeerd? Die choco met rood groene smarties?

thanks!!

1 like

Oké, dus deze chips is het hele jaar door te krijgen? En zo ja, waar?!

Ik heb er inmiddels een zak of zes doorheen gejaagd en ik ben bang dat de Lidl hem straks niet meer heeft omdat het maar een tijdelijk product is :frowning:

http://hoekschechips.nl/waar-te-koop/ :smile:

2 likes

Ik ben je eeuwig dankbaar :raised_hands:t3:

1 like

De delicieux koekjes zijn zo lekkerrrr. Vooral de kaneelkoekjes en de florentines

oooh de dadels die ze nu ook van delicieux hebben zijn zo lekker! groot zacht en net caramel.
heb nu 3 kilo in huis. ik kan weer even toe.

4 likes

Ik had er gisteren een voor mijn collega gekocht en die vond hem heeeel lekker

Jongens ik word een one issue forummer maar, heeft iemand de kaas-ovenbitterballen nog ergens gespot?? Ik kan ze niet meer vinden, en mijn stomme AH heeft nu ook al steeds de vega ovenbitterballen niet meer :cry: Help a snacker out.

2 likes

Ik het idee dat dit wel de meest populaire zijn bij Lidl. Dus miss zijn ze gewoon steeds weggekaapt voor je neus :disappointed_relieved:

Ik zie helemaal geen vakje meer voor ze in het schap. Hoe kun je zo wreed zijn, Lidl???

Ja! Gisteren gekocht en ze waren nog warm. Lekker chuwy! Zou ze nog een keer kopen . Die gevulde speculaas gevulde koeken trouwens ook, goed te doen!

Ik ben deze week 4x naar verschillende vestigingen van Lidl gegaan en nergens kon ik de truffel mayo vinden.

1 like

Hier de truffelmayo wel gevonden! Ben er heel benieuwd naar.

En Lidl heeft eindelijk weer die schuim/merengue’s met chocola :heart_eyes: kijk ik elk jaar naar uit

1 like

Bij mij hadden ze alleen de mayo met basilicum of knoflook, geen truffel. :cry: Wel de laatste zak truffelchips gepakt hehehe.

Er wordt naar mijn idee wel zeer regelmatig bijgevuld, dus hij komt vanzelf weer!

Ik heb 2 potjes truffelmayo gekregen voor kerst!


En dit moet je echt niet kopen! Smaakt totaal niet naar karamel noch zeezout! De smaak van alcohol overheerst en volgens het etiket zit dat er niet eens in.