Lidl

Gisteren de cheesecake- caramel gekocht.
Vond die ook niet erg lekker.

Die vond ik ook niks aan. En bij de diepvriesvariant vond ik het caramellaagje bovenop zelfs niet te hachelen :-1:

1 like

De truffelchips :heart:

2 likes

Ooooh ik vond die chips ZO vies. Heb eens ergens truffelmayonaise op gehad en dat vond ik toen wel lekker, dus hoopte dat ik die chips ook lekker zou vinden. Ik heb twee potjes truffelmayonaise gekocht, dus hopelijk lust ik dat nog wel haha.

1 like

Echt?! Ik vond het net naturel chips olijfolie/truffel. Haha smaken verschillen

1 like

Ik vind truffel echt niet te doen. Het ruikt naar kont.

6 likes

Gatverdamme idd, maakte die zak open (eigenlijk gekocht voor een borrel, maar kon me niet bedwingen zo enthousiast was ik door hier, stond op het punt echt zo erg te gaan genieten) nouuuuuuu ging bijna over m’n nek gatverdamme.

2 likes

Voor degenen die de truffelchips niet naar kont vinden smaken: 3 zakken voor 2 euro nu! Je snapt dat ik nu 6 zakken op Mn kamer heb liggen. I love kont

23 likes

Hahaha ik heb ze van de week ook al ingeslagen. En de truffelmayo ook.

2 likes

De witte cocoschocola broodsmeersels waren al uitverkocht :sob::sob::sob::sob::sob:

Gelukkig heb ik nog 2 potjes staan

1 like

Ik heb door deze actie nu pulled pork chips en kalkoen. :rofl: Pulled pork met honing is wel lekker.

1 like

Door dit forum heb ik nu de kokosspread en houmous gehaald. Ben benieuwd!
Ik zag ook droogshampoo liggen, iemand deze al geprobeerd?

2 likes

Ja die droogshampoo is wel prima. Maar ik ga toch voor Andrelon beach effect (oid) want die ruikt lekkerder

1 like

Oh hier hadden ze ze donderdag nog wel! Had er dus nog wat bijgekocht en daardoor 8 potjes op voorraad, maar helaas nu nog maar 6.5 want had de afgelopen dagen geen koek/snoep/ijs in huis en wel trek in zoet :stuck_out_tongue:
Beter hou ik het hier dus gewoon bij ipv morgen te kijken of ze er nog wat hebben haha. Niet goed dit.

1 like

Welke veganproducten van lidl raden jullie aan?

Sowieso de hummus! Ze hebben er ook vegan bonbons. Die heb ik zelf nog niet gehad maar schijnen echt lekker te zijn. Ik koop er ook wel eens chocolade soja-ijs, maar die schijnen ze niet in elk filiaal te verkopen.

1 like

Jaa die cien dag/nachtcrème en oogcreme vind ik ook super! Mijn moeder had die gehaald en ik heb er af en toe ook van gepakt en ga binnenkort m’n eigen kopen omdat ze zo goed bevallen.

Ik had een super fijne oogmake-up remover van Cien maar die is helaas uit het assortiment! Binnenkort maar even kijken of ze iets soortgelijks hebben. Wel fijn om te horen dat alles fijn is!


Ik ben er achter dat deze jungle koeken het zelfde zijn als die dino koeken. En die vond ik vroeger altijd zo lekker maar die mocht ik bijna nooit. Dus nu ben ik echt heel blij.

12 likes

Ja omg deze zijn echt lekker. Vooral de pure!