Lidl

Waren dino koekjes dan weer dezelfde als Samson & Gert-koekjes? Dan ga ik ze woensdag ook halen!

Nee die waren meer als die kabouter plop koeken toch? Omg ik wil die nu! Deze zijn wel anders, zeker ook de moeite waard.

Geen idee, bestaan die Kabouter Plop koeken nog wel? Zie nu ook dat die jij postte chocola hebben dus dat zijn ze zeker niet nee :stuck_out_tongue:

Ik denk niet dat kabouter plop nog in de mode is tegenwoordig. Maar die koekjes waren wel heel lekker. Misschien heb je dat dan nu van een ander dom studio 100 programma?

Ja die bestaan zeker nog wel

1 like

Ik vond die droogshampoo heel fijn!

Iemand nog die kokos delicieux spread? Staan er hier heel veel haha

Ik heb in 2 Lidls gekeken maar bij allebei hadden ze ze niet! :disappointed_relieved:

Bonsai boompjes stonden hier ook nog, in onze dorps-lidl haha.

Heb trouwens deze deken gekocht. Echt heel blij mee!

4 likes

Hoe duur was deze? Hij is heel leuk!

35 euro :smiley:

1 like

In de winkel. Zou vanaf 28 januari in de winkel liggen, maar bij ons lag ie er zaterdagavond al!

1 like

Op EGF las ik eens dat iemand de pizza margarita van Lidl heerlijk vond. Is dat de vegan variant of de normale? Ik keek maar zag er 2 liggen, dus eerst maar even vragen hier :nerd_face:


Ik hoop dat dit net zo lekker is als ik denk.

9 likes

Nice!!!

Heeft iemand al Griekse dingen op? Ik ga morgen naar de laidel en wil alles maar dat kan ik niet betalen; dus heeft iemand aanraders en afraders?

Ik ga nu naar de lidl!! Even snel dit hele topic lezen

Koop alle Griekse dingen en revieuw pls :tada:

Ik kan me van de vorige keer de chips met geitenkaas en honing herinneren. Neem die niet want die zijn goor

1 like


Die met spinazie zijn erg lekker

6 likes

Hahaha ik moest even zoeken maar nu kan ik niet meer naar die verpakking kijken zonder hetzelfde te lezen.

2 likes