Lidl

Ook erg lekker! Met kerrie smaak. En meer een bite dan die andere smaak door de linzen. Ga meer bakjes kopen als ze nog hebben;)

Ik vond de tajine schotel heel lekker! Ik heb hem met couscous gegeten. Super makkelijk ook.

1 like

Ik weet niet of deze al in dit topic zijn voorbij gekomen, maar dit zijn echt de meest goddelijke chocolaatjes ooit

8 likes


Ik heb de gyoza’s gekocht vanmiddag, super lekker!!

3 likes

De popcorn ‘magnum’ ijsjes zijn lekker! Smaakt ook echt naar popcorn, had verwacht alleen in het chocolade maar je proefde het wel echt de hele tijd.

3 likes

Omg die moet ik hebben.

1 like

Net heerlijk Zeebaars gegeten van de LIDL uit het vriesvak, Echt een aanrader!!
En I love the fudge van Delicieux met de Engelse weken. Kent iemand die ? Echt zo jammer dat het er maar af en toe is echt 1000 x beter dan de nep fudge van de ah.

Ik had de regenboogforel, ook vet lekker! Uitje in de buik gestopt, kruiden erop, grilpannetje :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Dit ziet er verdomd lekker uit. Ik ga dit weekend speciaal hiervoor naar de Lidl fietsen denk ik.

1 like

Omgggg Lidl chocolade truffels mee zeezout zijn echt hemels

Intens zoet, het smaakt een beetje naar de binnenkant van caramel gevulde paaseitjes

1 like

Viel nogal tegen! Vooral de caramelsmaak overheerst en het is heeel zoet. En ik hou echt heel erg van zoet, maar dit was zelf mij iets te veel van het goede. Een stroopwafelpasta had het denk ik wel goed gedaan.

1 like

Ik vind de Ginger Ale goed smaken. Wel iets anders dan degene die ik kende, maar extra lekker met een takje munt erin.

Deze week heeft Lidl hogedrukreinigers, heeft iemand daar ervaring mee? Ik vind het een heel lekker prijsje vergeleken met anderen maar ik wil er wel mijn terras mee schoon kunnen spuiten.

Heb deze vandaag meegenomen met de salted caramel ipv de biscuit. Echt zooooo lekker. M’n schoonmoeder ging er speciaal deze middag nog voor terug langs de Lidl om ze ook te halen🤣

1 like

Ik hoop zo dat dit geen tijdelijke actie is! Ik ben niet vegan maar wel lactoseintolerant.
Ben erg benieuwd naar hoe ze smaken, de vegan magnum is erg lekker maar duur.

Iemand anders ook opgevallen dat de acties nu ineens woensdag al beginnen ipv donderdag? Of is dat al lang… ? :sweat_smile:

3 likes

Is dit vanaf morgen?

1 like

Ja

Omg yes

Oh… ja dat klinkt logisch! Jammer wel.

1 like