Lidl

Ik hoop zo dat dit geen tijdelijke actie is! Ik ben niet vegan maar wel lactoseintolerant.
Ben erg benieuwd naar hoe ze smaken, de vegan magnum is erg lekker maar duur.

Iemand anders ook opgevallen dat de acties nu ineens woensdag al beginnen ipv donderdag? Of is dat al lang… ? :sweat_smile:

3 likes

Is dit vanaf morgen?

1 like

Ja

Omg yes

Oh… ja dat klinkt logisch! Jammer wel.

1 like

Ik wil dit gewoon hebben hoor. Hoe leuk.
Maar ja, ik heb ook Febo sokken en de hele zeeman collectie, dus wie ben ik 🤷

3 likes

Ik kon ze niet vinden :sob:

Iemand ervaring met de dekbedovertrekken van de lidl?

Ik heb er twee en bij allebei ging er al redelijk snel een naadje los. Verder vind ik ze prima!

1 like

Ik heb alleen een hoeslaken van satijn katoen en die is heel goed, dikke stof en goed elastiek.

1 like

Bij mijn Lidl zijn ze er ook steeds niet :frowning:

1 like

Bij de Lidl hier lagen ze bij de kassa!

Haha dit vind ik juist geniaal. Helaas heb ik ze nog niet kunnen vinden bij mijn lidl :frowning:

1 like

Ik ging gister de vegan ijsjes kopen. Zag dat er ook waterijs was van kokoswater met mango- of ananassmaak. Maar deze zijn dus niet vegan :pensive: kwam ik te laat achter. Wel lekker op zich.

In mijn forever queeste naar vega ovensnacks heb ik de cheese & jalapeno balletjes geprobeerd. Ik heb ze wel langer in de oven gedaan en heter gebakken dan op de verpakking, maar ze zijn best ok! Ik wacht met smart op de terugkeer van de oven kaas-bier bitterballen van vorige herfst :frowning:

8 likes

Aaah wil ik! Ik slaap nu onder een Hello Kitty dekbedovertrek, dus no shame in mijn dekbedovertrekgame

3 likes

Ik eet nu dit (de kaas versie) van de Amerikaanse week die ze nu hebben en ik vind het best goed te doen:

5 likes

Weet iemand of de vlonders die bij de Lidl te koop zijn van goede kwaliteit zijn?

Iemand al de Neo donut op ? :grin:

2 likes

Ja haha, ik vind hem wel lekker.

2 likes