Lidl

Kan m voor je halen hoor, wil je ook die wc blokjes die in de spoelbak moeten

1 like

Weet je hoevel GULDEN dat is?

(Nee grapje sorry, ik snap het wel vergeleken met de andere chips van de Lidl.)

1 like

Ok.

Relatief gezien is 25 gram voor 69 cent heel duur, aangezien een zak Lays met 10x zoveel inhoud het dubbele kost. Maar prima hoor.

19 likes

Welke bedoel je?

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 2 weken geleden… :sweat_smile:

Bij mij duren bestelling ook altijd langer dan dat zij zeggen, uiteindelijk wordt het wel gewoon bezorgd maar irritant is het wel.

Ja ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Je krijgt 0,0 informatie ook, behalve dan dat het nog niet vertrokken is uit Duitsland.

Daar ging het dus ook niet om, lekker opgelet!

Ik had wel vrijwel direct reactie via de app. Vreemd. :astonished:

Ik contacteer ze altijd via Facebook en krijg dan vlot reactie!

1 like

Heb 3 katoensatijnen hoeslakens besteld online en ze zijn netjes binnen gekomen. Ik vind ze echt een aanrader. Ik had er al 1, en dat is echt mijn favoriet, zoooo zacht! En de kwaliteit is goed, het elastiek is stevig en hij gaat bij mijn boxspring over de topper van 10 cm èn een dik matras. De prijs is ook prima.
Dacht ik deel t even :wink:

10 likes

Rondom

Ja ik heb deze ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Maar als ik dit zo lees nog ff nieuwe erbij halen

1 like

Lig atijd m’n bed te aaien als deze erop ligt :clown_face:

Het is weer tijd voor mn favoriete week bij Lidl :fr: Love de pretzelzoutjes, ratatouille en alle kaasjes :heart:

3 likes

Ja maar wtf waar zijn de macarons??

Opgegeten door monsieur Lidl

2 likes

Die zijn opgekocht en opgegeten door ehmmm… iemand :thinking:

5 likes

Ik heb vandaag de choco granola gehaald, maar ik vrees dat ik morgenochtend half ga nekken ervan want vind het idee eigenlijk echt goor haha.

3 likes

En??