Lidl

ja! Vrijwel hetzelfde

2 likes

Omg dan ga ik zo direct naar de Lidl, Reeses zijn echt m’n lievelings

2 likes

ik heb hier vandaag naar gezocht, maar niets gevonden, heb ook 3 keer de diepvriesafdeling afgelopen en was echt teleurgesteld.

Update: heb twee zakken gekocht van de peanut butter cups en ze zijn idd goddelijk. Ze hadden van mij iets zouter gemogen maar alsnog 9/10

3 likes

Oké ik ga ze morgen halen!!!

1 like

Ik wil zo graag die wortelwraps maar heb ze in 3 verschillende Lidls niet vinden, zo stom.

Waarom zeg je dit :weary:

1 like

Omg waarom heb ik deze niet gezien toen ik er gisteren was :triumph: Ik weet al wat ik vanmiddag ga doen!

1 like

Ik heb gisteren ook gelijk twee zakken meegenomen. Heerlijk!

Haha oeps sorry not sorry.

Die oven minihapjes zijn best lekker, lekkerder en goedkoper dan die van Mora. Verder had ik een herfstbiertje en die smaakt ook goed!

1 like

Had vega bitterballen gekocht voor in de oven, superkrokant en lekker!!

Zitten in een groene doos

3 likes

@grace ik las ergens dat je het over je laatste kaas bitterballen had, bedoelde je die met bier vd Lidl? Want die liggen er nog wel (bij mijne in ieder geval) en er staat ook bij “nieuw”, dus geen aanbiedingsbordje oid. Misschien blijven ze langer/het hele seizoen?

Haha dat zou me niks verbazen, ik associeer jou ook echt met die bitterballen nu🤷🏻‍♀️

Heeft iemand deze geprobeerd? Vind die middelste met tapenade en rechtse (met bieslook) echt mega lekker. En voel me zo fancy als ik dat op tafel zet ipv zak chips.

20191029_214145

1 like

In België (geen idee of het in Nl ook in de Lidl rekken ligt) verkopen ze nu sinds een tijdje verschillende speciale pesto’s. Ik heb de mushroom pesto al een paar keer gekocht en gebruikt om pasta mee te maken. Eerst zelf wat champignons in schijfjes snijden en aanbakken. Daarna een royale portie van de pesto erbij, wat room, verse peterselie en een beetje citroensap. Heeeeerrrrlijke pastasaus!

8 likes

Gister heb ik dit recept gemaakt (met witte kaas ipv geitenkaas) en het was zooo lekkerrrrrrrr ik vind dat jullie het allemaal moeten maken

@trompeloeil mushroom pesto klinkt goed, ga de volgende keer eens kijken of het hier in NL ook te vinden is :3

6 likes

Deze heb ik ook meerdere keren gemaakt inmiddels (en mn vriendinnen door mij nu ook), zooooo lekker.

1 like

Er is nu een Lidl plus app. Heb je elke keer ook extra aanbiedingen in als je de pas (die in de app zit) scant. Had nu mandarijnen met korting. En had na m’n boodschappen een kras kaart en voor volgende keer korting op pindakaas

5 likes

Ik zat nog te dubben wat ik vanavond nu weer moest koken. Dus dank je wel!

1 like