Lidl

Heb even voor je getest (heb hem net een kwartier geleden gekocht), maar hij lekt niet. Heeft een siliconen ring om dat tegen te houden. Je moet hem ook 4 cm onder de dop vullen. Denk dat als je hem te vol doet dat hij dan wel lekt

1 like

is het deze?

Ja! In de winkel hebben ze hem ook in het geel en rood

1 like

Ik ga bijna nooit naar de lidl omdat hij niet echt in de buurt zit, maar wil een dezer dagen toch een keer gaan. Mensen nog algemene tips voor lekkere dingen? Uiteraard sowieso groenten en fruit; brood schijnt ook goed te zijn geloof ik?

De hummus is heel lekker (naturel, pikant, gekarameliseerde ui). Al hun vega dingen zijn ook heel prima (gewoon basic). Pasteis de nata en donuts zijn verassend goed (bij de bakkerij afdeling), ze hebben wat vegetarische bonen schotels die lekker en makkelijk zijn (bijv tajine), en kleine blikjes linzen en kikkererwten (makkelijk voor de 1p maaltijd). Kipster eieren verkopen ze daar ook. Mijn vriend houdt van hun prince achtige biscuits? die met chocola ertussen

Edit: ze hebben echt vaak van die moment producten, deze week is het nog italiaanse week en daarbij hebben ze echt mega veel lekkere producten, bijvoorbeeld gedroogde tomaten, amarena kersen, etc. Volgende week is het franse week, vooral veel kaas/vlees/wijn

Edit edit:
de gruner veltliner wijn is trouwens ook erg lekker! Die is er wel altijd

2 likes

Kijk bij hun op=op producten of ze nog Appel-Peren-Dadelstroop van de Delicieuxlijn hebben :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet niet of je van vegaproducten houdt, maar de burgers (die niet van next level maar my best veggie) zijn erg lekker en goedkoop, de sate ajam met nasi vinden ze hier altijd erg lekker, de epressobonen en altijd even de weekaanbiedingen kijken want dat is het beste van de lidl🙈

1 like

Het voorverpakte brood van de lidl vind ik dus niet zo goed. Wordt snel oud en vind er echt niks speciaals aan. Dus die zou ik links laten liggen. De losse producten zoals de broodjes en croissantjes en donuts etc zijn wel goed!

3 likes

Bedankt voor alle tips, kijk nu al uit naar de m’n shop tripje!:heart_eyes:

ik vind deze feta van de lidl goed qua prijs/kwaliteit, de notenmelanges met pistache en olijven is ook een favoriet en ik koop er ook altijd van die gegrilde paprika in pot.

1 like

Net boodschappen gedaan bij de ah, nou dat doe ik niet weer. Wat 40 euro lichter terwijl ik bij de Lidl voor 20 Max 25 klaar zou zijn. Grrr

2 likes

Ja echt he. Ik vraag me bij ap echt vaak af wat voor gekke shit ik nou weer heb gekocht, maar het zijn dan heel normale boodschappen en geen 12 megapakken wc papier ofzo.

Bij gebrek aan ongelezen topics kwam ik hier terecht en ik ben toch wel benieuwd of de lichtjes het nog doen en of je deze flitsende stappers vaak aan hebt :rofl:

1 like

Nou idd, ik keek toevallig halverwege en dacht wajooo nu al 20 euro? Het bier moet nog komen :weary:

2641008

Gisteren nog gevonden bij mijn lidl en de rechter meegenomen. Zo lekker :heart_eyes: Magnum met yoghurtijs erin.

Ze doen het nog steeds ja maar heb ze uiteraard niet meer aan gehad :rofl:

1 like

Jaa wow lidl kan echt m’n gedachten lezen. Bedacht me vanochtend dat ik eieren en hummus nodig heb, is er een coupon voor 10 bio eieren en hummus met 40% korting! Thanks lidl, je hebt m’n ziel

2 likes

Ja Nice die dingen heb ik standaard in mijn karretje als ik naar de Lidl ga haha

Ik vind de kortingsbonnen in de Lidl app best wel chill, zitten vaak wel dingen bij die ik wel kan gebruiken/eten/drinken. En op blue monday hadden ze cookie dough ijs met 50% korting en ook donuts enz. Chillll

Godver ik heb gister paaseitjes gekocht maar ben de bij vergeten. Dan moet ik nog maar een zak eitjes kopen hè