Ik verheug me nu al op de mini crunchy paasei hagelslagjes van Lidl. Als iemand ze ziet geef even een seintje
Vandaag ook met een vriend paaseitjes gehaald bij lidl maar de app vergeten te scannen
Zijn bij jullie lidls ook nog steeds geen aquaminis bijgevuld? Hier al 2 weken op⦠en lidl zegt mij via fb dat ze nog gaan bijvullen maar vandaag ook niets gezien hoorā¦
Ja, ik heb al 3 keer dezelfde man gezien die er over aan het klagen was. Meisje achter de kassa zei elke keer dat ZIJ er niks aan kan doen en het dus ook geen zin had om boos op haar te worden maar het aan de leverancier ligt, maar toen zei die man ānou dan geef ik mijn nummer wel en dan bel je maar als ze binnen zijn!!!ā
Kan die man preventief worden opgenomen, aub?
Pffff. Wat een stoere vent.
Review volgt!
Edit: krokante kipschnitzel vond ik lekker maar beetje een gekke pittige smaak. Smaakt pittig maar is het niet ofzo. Structuur verder prima doet nihil onder voor echte kip. 6/10
De next level burger heb ik op een broodje gedaan, vond ik echt super lekker. Twijfelde over de gaarheid want hij blijft roze van binnen. Heb hem 10 min gebakken ipv de geadviseerde 8. Wel hele vlezige structuur. Met bakken stonk hij erg vond ik, echt niet lekker. Smaakt en ruikt iets naar sate/pindasaus naar mijn idee. 8/10
Ik heb vanavond de kaasschnitzel gegeten. Had hem in de oven gestopt, want geen zin om een pan vies te maken. Maar toen was het een zachte kaasblob geworden, dus zou hem in de pan bakken haha
Ik had hem ook in de oven maar was wel krokant, wel de laatste paar minuutjes op standje āgrote grillā. Dat scheelde denk ik.
Ik heb de laatste tijd wel meer vleesvervangers geproefd die naar satƩ smaakten, wat zou dat toch zijn?
Dat had ik dus ookš¤
Gister de vega schnitzel op. Ik had de āoudeā versie ook op maar die was steeds lang niet leverbaar, ws omdat ze bezig waren met de nieuwe lijn. Deze smaakt volgens mij gewoon hetzelfde maar iig heel lekker, je zou er echt een vleeseter mee kunnen foppen.
Ik had gister de kaasschnitzel en die was echt zo lekker!
Is dat dus de schnitzel maar dan met een plakje kaas erop ofzo? Want de kaasschelp vond ik altijd minder, de kaas zat altijd maar in 1 kwart van de schelpā¦
Ah ok, hopen dat ze eraan gewerkt hebben dan.
Ja ik heb de āoudeā nooit op dus durf niet te zeggen of er verbetering is.
Helemaal off-topic en niet negatief bedoeld maar ik vind het grappig als mensen zeggen " ik heb ⦠nooit op, dus dat weet ik niet" ipv ik heb dit of dat nog nooit geproefd. Het klinkt voor mij nu net alsof je zoveel kaasschelpen in huis hebt dat die nooit op gaanā:yum:
Dan zou je toch zeggen ākrijg⦠nooit opā?
Nee ik probeerde het beeld uit te leggen wat ik krijg als mensen dat zeggenš ik zag namelijk een pak huis met lidl kaasschelpen voor me
Zal zeker te maken hebben met de taalregio
Dat klopt. Ik vind het ook normaal om te zeggen dat ik ānog nooit die kaasschelpen op hebā. Maar schijnbaar is dat raar. Dat was laatst ook besproken in het taalergernissen topic geloof ik.