Lidl

De bietenburger en vega shoarma zijn ook lekker!

Ja ze spekjes zijn echt super lekker! Je kunt ze heel krokant opbakken maar je kunt ze ook chewy laten.

2 likes

Ik vond de vegan kipnuggets prima! Ze werden goed krokant in de oven.

Even een tip… Wie denkt hey de Milka eitjes voor een euro wil ik wel. Zijn geen euro… Kreeg ze ook niet voor een euro mee na klagen helaas haha.

Klantenservice mailen! Ja ben een gier

2 likes

Huh waarom zijn ze geen euro dan? Zijn alle aanbiedingen geschrapt? Erg vreemd.

1 like

Geen idee maar meisje zei ja is zo besloten ofzo uit hoofdkantoor maar heb net lopen klagen op Twitter en hun zeggen het vervelend te vinden en het goed te maken met me. Toen ik het pakte stond er ook nog een bordje 1 euro en toen ik had afgerekend was het ook ineens weg haha (want ben terug de winkel ingelopen).

2 likes

Misschien heeft dit er iets mee te maken? Al staat het in de folder dus zou niks uit moeten maken

Na lijkt me niet want andere aanbiedingen waren er ook gewoon (volgens mij… niet extreem goed opgelet want was maar bepaalde dingen nodig). En anders hadden ze briefje op de deur moeten plakken ofzo dat aanbiedingen niet geldig zijn i.v.m. het virus.

1 like

Zie ik goed dat het hier om 69 cent gaat?

1 like

Jazeker :slightly_smiling_face: Voor mij best veel geld als het anders 1 euro was geweest. En normaal hebben ze het niet eens dus als je dan in de folder roept dat het voor 99 cent te koop is dan vind ik het niet heel netjes als het ineens 1.69 is.

2 likes

Ik dacht nog heel even ‘wat een gekke plaatsnaam, ik ken geen Phemmen’. Maar het zijn de letters van de postcode. :crazy_face:

3 likes

12 likes

Eej krijg twee euro terug haha. :grin: Fuck dat kassameisje haha.

3 likes

Ja de administratiekosten en de tijd die ze kwijt zijn om jou die paar centen terug te betalen kost veel meer :sweat_smile: Maar ik snap je wel hoor, dan moeten ze het niet communiceren, of netjes een briefje ophangen bij de winkel zelf.

2 likes

Nou de chamignonburgers zijn ook goedgekeurd door mijn 8-maanden oude dochter. De zoete aardappel, waar ze normaal dol op is was niet meer goed genoeg toen ze de burgers op ons bord zag liggen.

3 likes

Ik heb de (vega)schnitzel vandaag geprobeerd. Normaliter eet ik de schnitzel van Vivera, die is mijn favoriete vleesvervanger. De schnitzel van de Lidl is veel malser/sappiger, maar wel aan de zoute kant. Het is bovendien ook goedkoper. Kortom zeker een aanrader.

5 likes

Die vega braadworsten zijn geweldig! Een soort kruidigere frikandel
Normaal zijn vega worstjes enorm plastic en smakeloos, maar deze is net echt.

2 likes

Hoe zijn deze?:innocent:

Had gister de Oosterse schijf, maar dat vind ik geen aanrader. Nogal taai en niet super veel smaak.