Lidl

Ik heb zo’n doosje met Mac Donalds look a like vegan kipnuggets. Ben zo benieuwd!

Weet iemand misschien zo of ze biologische (halfvolle) melk en biologische (magere) yoghurt standaard in hun assortiment hebben? Of is dat alleen tijdens themaweken?

Melk sowieso standaard, volgens mij halfvolle.

1 like

Wij hebben de vegetarische burgers en het vegan gehakt gegeten deze week! Heel lekker. Ga morgen speciaal naar de Lidl om andere dingen te kunnen uitproberen hahaha

1 like

Wij de kipkrokant, ik vind m lekker en R ook. Wel mini beetje pittige smaak aan, maar dat vind ik juist wel lekker eigenlijk

Biologische halfvolle yoghurt hebben ze ook standaard.

Edit: mager weet ik niet zeker.

1 like

Hier de toscaanse carré op. Best lekker hoor. Kaas een beetje rubberig maar verder prima te eten. Kan wel iets meer tomaat in, nu leek het best op een mozzarellaburger. Die van Garden Gourmet is bij mijn supermarkt altijd op dus deze is wel een goede vervanger.

Biologische magere yoghurt hebben ze ook standaard!

1 like

Vandaag de spinazie-kaas-rondo op. Is ook lekker! Ik denk dat al die nieuwe vega dingen wel lekker zijn! Als ik binnenkort naar de lidl ga en alles is leeggehamsterd denk ik dat het vega schap nog wel meevalt, en sla ik weer een voorraadje in.

Bij onze ah was al het vlees op maar vega nog volop aanwezig! Lidl zou ik eigenlijk heen gaan maar kon al nergens parkeren en toen ik 3 straten verderop m’n auto kwijt kon stonden de rijen tot achterin de winkel​:sweat_smile::grin: Dus nu heb ik nog geen nieuwe vleesvervangers kunnen proberen :sob:

1 like

Sinds die nieuwe producten er zijn, is het vegaschap van mijn Lidl steeds bijna leeg :thinking:

Heeft iemand de spekjes al geproefd?

Haha ws wil iedereen ze allemaal proberen.
Nee spekjes nog niet gehad, maar ik maak nooit iets waar dat in kan.

1 like

De bietenburger en vega shoarma zijn ook lekker!

Ja ze spekjes zijn echt super lekker! Je kunt ze heel krokant opbakken maar je kunt ze ook chewy laten.

2 likes

Ik vond de vegan kipnuggets prima! Ze werden goed krokant in de oven.

Even een tip… Wie denkt hey de Milka eitjes voor een euro wil ik wel. Zijn geen euro… Kreeg ze ook niet voor een euro mee na klagen helaas haha.

Klantenservice mailen! Ja ben een gier

2 likes

Huh waarom zijn ze geen euro dan? Zijn alle aanbiedingen geschrapt? Erg vreemd.

1 like

Geen idee maar meisje zei ja is zo besloten ofzo uit hoofdkantoor maar heb net lopen klagen op Twitter en hun zeggen het vervelend te vinden en het goed te maken met me. Toen ik het pakte stond er ook nog een bordje 1 euro en toen ik had afgerekend was het ook ineens weg haha (want ben terug de winkel ingelopen).

2 likes

Misschien heeft dit er iets mee te maken? Al staat het in de folder dus zou niks uit moeten maken