Na lijkt me niet want andere aanbiedingen waren er ook gewoon (volgens mij… niet extreem goed opgelet want was maar bepaalde dingen nodig). En anders hadden ze briefje op de deur moeten plakken ofzo dat aanbiedingen niet geldig zijn i.v.m. het virus.
Zie ik goed dat het hier om 69 cent gaat?
Jazeker Voor mij best veel geld als het anders 1 euro was geweest. En normaal hebben ze het niet eens dus als je dan in de folder roept dat het voor 99 cent te koop is dan vind ik het niet heel netjes als het ineens 1.69 is.
Ik dacht nog heel even ‘wat een gekke plaatsnaam, ik ken geen Phemmen’. Maar het zijn de letters van de postcode.
Eej krijg twee euro terug haha. Fuck dat kassameisje haha.
Ja de administratiekosten en de tijd die ze kwijt zijn om jou die paar centen terug te betalen kost veel meer Maar ik snap je wel hoor, dan moeten ze het niet communiceren, of netjes een briefje ophangen bij de winkel zelf.
Nou de chamignonburgers zijn ook goedgekeurd door mijn 8-maanden oude dochter. De zoete aardappel, waar ze normaal dol op is was niet meer goed genoeg toen ze de burgers op ons bord zag liggen.
Ik heb de (vega)schnitzel vandaag geprobeerd. Normaliter eet ik de schnitzel van Vivera, die is mijn favoriete vleesvervanger. De schnitzel van de Lidl is veel malser/sappiger, maar wel aan de zoute kant. Het is bovendien ook goedkoper. Kortom zeker een aanrader.
Die vega braadworsten zijn geweldig! Een soort kruidigere frikandel
Normaal zijn vega worstjes enorm plastic en smakeloos, maar deze is net echt.
Had gister de Oosterse schijf, maar dat vind ik geen aanrader. Nogal taai en niet super veel smaak.
Wij hadden van de week de pompoenwortelburger en vegetarische balletjes. Allebei lekker!
Meeh had goede hoop maar viel me toch wat tegen
Bedankt voor de waarschuwing! Wat viel tegen? Te weinig smaak? Glibberige structuur zoals bij sommige champignonburgers?
Haha tis persoonlijk he misschien zijn andere lyrisch. Maar ik vond ze wat een weeïge smaak hebben met harde stukjes
Lidl heeft weer spreads! Ik vond die delicieux kokos zo lekker, nu dus deze (en die andere twee dan) meegenomen.
Ze hadden ook nog mokka. Geen amandel, helaas.
Ik vind ze wel oke. Niet super, ze bakken een beetje droog. Er zitten pijnboompitjes in, moet je van houden (vind ik persoonlijk wel). K. (8 maanden) vindt ze geweldig, die laat der zoete aardappel (die normaal in no time naar binnen gaat) staan als wij dit op ons bord hebben liggen,
Omg ja die kokos had ik met kerst gehaald en is bijna op, dus ga zeker even kijken!! Dun laagje chocopasta en dan een dun laagje van die spread erover:drooling_face:
Net de vegan juicy steaks op. Goedgekeurd (wij zijn wel vleeseters) kan nog niet helemaal plaatsen waar t naar smaakt, maar wel lekker.