Lidl

Die heb ik hier ook nog liggen voor morgen!! Gisteren de wokreepjes, die waren ook een succes. Ook bij de man die vorig jaar nog riep dat hij geen “nepvlees” ging eten. Die stelde gisteren zelf voor vega te eten.

2 likes

Ik heb net een spinazie kaas rondo gegeten. Heel lekker!

Ohhh die vega spekjes zijn zo lekker, beter dan van de ap! En ik vind de vega krokante kipschnitzel ook echt mega lekker

3 likes

Ik heb deze badkamer speaker nu al een tijdje en gebruik 'm de laatste week best wel veel om liedjes/podcasts af te spelen. Het geluid is heel goed. Je kunt 'm heel hard zetten. Alleen naar radiozenders luisteren is ie iets te gedempt soms. 9/10 would recommend.

9 likes

Ooh nice, ik had een keer zo’n ding van aliexpress besteld, maar dat geluid was echt vreselijke kwaliteit :sweat_smile:

1 like

Ik vind deze voor 10 euro verrassend goed!

1 like

Helaas had de Lidl ze nu niet…van de week maar weer proberen dus​:fork_and_knife::yum:

Mijn vader vond hem echt niet lekker en mijn moeder mwah.

1 like

De hoes kan je toch los kopen?
https://www.lidl-shop.be/nl-BE/MERADISO-Kussensloop-40-x-145/p100257568

Had hem ook tijdens de zwangerschap, heel fijn idd!

Eens in de zoveel tijd komen die weer terug in het assortiment, vaak in vrolijke printjes en effen kleuren. Gewoon de webshop in de gaten houden.
Ik vond het zijslaapkussen in mijn zwangerschap en na de bevalling ook erg fijn!

Deze hebben ze zeker niet in Nederland he :pleading_face:

2 likes

Dat zouden tandartsen wel willen

7 likes

Beter starten ze dan even een actie om dit naar Nederland te krijgen.

Ik heb de bananenwraps gekocht! Lijkt me echt lekker met Nutella. Morgen proberen.

Ik heb de aardbeien cheesecake popcorn gegeten vandaag trouwens; niet de moeite waard

2 likes

Oooh heb je een foto? geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen, of is het al eerder besproken? Lijkt me heerlijk!

Deze hebben wij ook al een jaar, voor in de douche best goed ja voor dat geld. Maar mn Jbl speakertje heeft beter geluid alsnog maar ja die kan je niet in de douche hangen :upside_down_face:

Oh oh Lidl wat doe je me aan… Ze hebben nu 2 soorten verse koeken in het assortiment bij de versafdeling… Oke 3 want paaskoeken ook maar die zijn tijdelijk maar de andere 2 niet! Iets met double choco en 1 met macadamia. :heart: Ik hou nu nog meer van de Lidl haha.

1 like

Ik vind de sour cream popcorn erg lekker en de choco amandelen ook.

Whoa. Dit is echt… :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Heb eventjes een voorraad meegenomen.

20 likes

Oh wow ik wil dit.

1 like