Lidl

Ben echt bijna bereid om terug te fietsen maar heb al 2 van die koeken hier liggen en een zak chips… Ik hou me in want anders kom ik echt nooit meer van mn pukkels af. :joy:

Ik kocht trouwens nooit kleding bij de Lidl maar heb nu een vest gekocht vandaag en hij is zo chill. :heart:
En vorige week een joggingsbroek in de sale.

3 likes

Heel gemeen van me… maar als je toch heen gaat, neem deze dan ook mee. :heart::heart::heart: Méga lekker.

12 likes

Oke ik heb deze laten liggen maar de witte chocolade cookie fudge staat hier nu wel voor mij. Ben benieuwd vanavond.

Edit: Ik geef het een 10. Omg need more.

2 likes

Weet iemand of kokosmelk in het vaste assortiment zit?

Ja ze hebben gewoon pakjes

1 like

En blikjes, in full fat en light

1 like

Nice thnx

1 like

@Kryptonite omg ziet er zo goed uit! zou een van jullie een foto van de ingrediënten willen maken? dan weet ik of het de moeite waard is om helemaal voor naar de lidl te gaan

Ik heb allebei de hagelslag! Die witte en die met kleur. Wel kleine pakjes zeg :upside_down_face:

1 like

Net een citroenboompje gekocht bij de Lidl. Staat zo vrolijk!

2 likes

Heeft iemand de delicieux pasta al geprobeerd?

Of is dit geen delicieux?

De kokos pasta hier is mega populair op het forum, zelf hou ik het meest van de toffee spread. Mega zoet, maar zo lekker, zeker op geroosterd brood. Ik ben laatst drie dagen achter elkaar bij de lidl geweest omdat ze de toffee spread de eerste twee keer niet hadden

Doe ik straks wel even, als niemand mij voor is, ik ga toch een nieuw zakje halen hahahaha. :see_no_evil: :see_no_evil:

1 like

Je krijgt geen spijt.

Thanks voor je antwoord! Ik ga van de week de kokos pasta halen denk ik

1 like

Ik heb de mokka koffie maar ik vind m niet zo. Er zitten grof gemalen koffieboontjes in die ik niet zo lekker vind. Ze zijn heel knapperig, beetje alsof je op steentjes bijt.

1 like

Thank you voor de foto! Mag ze helaas niet hebben :broken_heart: Maargoed misschien maar beter… Of ik ga ze binnenkort zelf maken, dat kan natuurlijk ook.

Ik vind deze erg lekker! Heel smeuïg. Misschien wat aan de zoete kant (als ik het zelf bak dan is het zeker minder zoet) maar verder wel prima, goed gevuld ook. Nu in de aanbieding

8 likes

Omg ik wil dit

2 likes