Doe ik straks wel even, als niemand mij voor is, ik ga toch een nieuw zakje halen hahahaha.

Je krijgt geen spijt.
Thanks voor je antwoord! Ik ga van de week de kokos pasta halen denk ik
Ik heb de mokka koffie maar ik vind m niet zo. Er zitten grof gemalen koffieboontjes in die ik niet zo lekker vind. Ze zijn heel knapperig, beetje alsof je op steentjes bijt.
Thank you voor de foto! Mag ze helaas niet hebben
Maargoed misschien maar beter… Of ik ga ze binnenkort zelf maken, dat kan natuurlijk ook.
Ik vind deze erg lekker! Heel smeuïg. Misschien wat aan de zoete kant (als ik het zelf bak dan is het zeker minder zoet) maar verder wel prima, goed gevuld ook. Nu in de aanbieding
Omg ik wil dit
Dit wil ik ook! Waar lag deze in jouw winkel? Ik was er namelijk vandaag maar niet gezien. Dan weet ik waar ik ga zoeken morgen.
Wow deze vond ik juist enorm tegenvallen. Ik heb trouwens van de pasta’s de hazelnootpasta, vind ik ook niet bijzonder. Ik ga de toffee & mokka misschien nog wel halen.
Gewoon bij alle andere delixcieus dingen
maar er lagen er ook een paar bij de brood afdeling
Nav dit topic de mokka koffie pasta gekocht. Verrassend lekker! De smaak is echt net koffie. Wel best zoet en machtig maar het is wel een leuke afwisseling qua broodbeleg.
De koffie hagelslag is niet echt een aanrader. Zwakke koffiesmaak en veel te zoet. Als je echt koffie hagelslag wil, ga dan voor die van de Ruijter.
Ik heb dit vandaag ook meegenomen en apart gehouden van de rest vd boodschappen zodat mijn vriend het niet opvreet 
Ik heb de spijsbollen gekocht, soort paasbrood in krentenbolvorm. Ik vind ze heel lekker, zit echt mega veel spijs in
Ik heb de chocopasta white cripsy gehad en my goodddd ik moet me inhouden dat ik niet ga lepelen. mega lekker.
Woon jij in België? Hier geen chocopasta white crispy gezien maar ik wil het wel!
Nee in NL, staat bij de delicieaux artikelen
I need this in my life
Wat!!! Maar staat niet in de folder. Of bedoel je de kokos pasta?
Wat is jullie favo rode wijn? (Merlot/malbec/tempranillo)
Zin om een wijnproeverij met mezelf te houden dit weekend (en heb niet echt meer een fles wijn die ik altijd mee kan pakken)