Zijn deze al te koop? Dacht dat deze pas vanaf 6 april te koop waren? Ik wil ze😁
Ja ik heb ze toch gekocht 
Haha ja maar misschien was je een insider ofzo
Bij mij liggen ze er al een halve maand zelfs haha

Zakje 4 in tha house. Love it!
Ik heb de amandelmelk van de lidl maar weer eens gekocht maar nee ben geen fan. Hij is heel zoet, prima voor een smoothies of shakes. Maar in m’n koffie is het een zoete, waterige bende.
Ik kan de wijnen online niet vinden (en weet het nou net niet uit m’n hoofd allemaal haha) maar er is in ieder geval een Australische Merlot (volgens mij met boomerangs op de fles) die mega lekker is. Ook een fles met een olifant op het etiket is heel lekker, maar kan me echt even niet herinneren welke druif dat nou is. En als laatste zag ik de laatste keer een fles Tempranillo voor €1,99?! Heb hem zelf nog niet op maar ben hier wel mega benieuwd naar! Kan bijna niet wat zijn voor die prijs? (Ik heb de €1,99 wijn van de Aldi wel eens op en die leek gewon aangelengd met water, maar over het algemeen heb ik de Lidl qua wijnen wat hoger zitten dus ja) Have fun in ieder geval. 
Die wijn van €1,99 vind ik echt heerlijk! Echt een aanrader voor die prijs.
Jaaaa die inderdaad!
@Morero Oh dat meeeeeeen je? Ik was (ben) zo sceptisch maar ik ga hem de volgende keer meenemen.
Ik ga vrijdag/zaterdag pas 

Ik weet niet of dit nieuw is, maar ik weet wel dat je dit moet kopen. Er was ook een versie met pure en volgens mij witte chocolade
Klinkt echt heerlijk. En who needs a summerbody anyway deze zomer.
Ja deze zijn echt fantastisch. Ik heb die witte ook in huis, maar nog niet geproefd. @Fenayi had die witte hierboven al ergens gepost
Ik heb alleen de witte nog maar gehad (drie zakjes leeg, oeps) en heb nog een zakje van de pure in huis. 10/10.
Ugh ik wil dit hebben!!! Normaal morgen meteen ff naar Lidl gefietst maar boodschappen doen is zo’n opgave nuuuu 

Every body in summer is a summer body.
De Vega ovenkroketten zijn echt een dikke aanrader, zoooo lekker 
Worden ze lekker krokant zoals een ekte kroket uit t vet?