Dit wil ik ook! Waar lag deze in jouw winkel? Ik was er namelijk vandaag maar niet gezien. Dan weet ik waar ik ga zoeken morgen.
Wow deze vond ik juist enorm tegenvallen. Ik heb trouwens van de pastaās de hazelnootpasta, vind ik ook niet bijzonder. Ik ga de toffee & mokka misschien nog wel halen.
Gewoon bij alle andere delixcieus dingen maar er lagen er ook een paar bij de brood afdeling
Nav dit topic de mokka koffie pasta gekocht. Verrassend lekker! De smaak is echt net koffie. Wel best zoet en machtig maar het is wel een leuke afwisseling qua broodbeleg.
De koffie hagelslag is niet echt een aanrader. Zwakke koffiesmaak en veel te zoet. Als je echt koffie hagelslag wil, ga dan voor die van de Ruijter.
Ik heb dit vandaag ook meegenomen en apart gehouden van de rest vd boodschappen zodat mijn vriend het niet opvreet
Ik heb de spijsbollen gekocht, soort paasbrood in krentenbolvorm. Ik vind ze heel lekker, zit echt mega veel spijs in
Ik heb de chocopasta white cripsy gehad en my goodddd ik moet me inhouden dat ik niet ga lepelen. mega lekker.
Woon jij in Belgiƫ? Hier geen chocopasta white crispy gezien maar ik wil het wel!
Nee in NL, staat bij de delicieaux artikelen
I need this in my life
Wat!!! Maar staat niet in de folder. Of bedoel je de kokos pasta?
Wat is jullie favo rode wijn? (Merlot/malbec/tempranillo)
Zin om een wijnproeverij met mezelf te houden dit weekend (en heb niet echt meer een fles wijn die ik altijd mee kan pakken)
Zijn deze al te koop? Dacht dat deze pas vanaf 6 april te koop waren? Ik wil zeš
Ja ik heb ze toch gekocht
Haha ja maar misschien was je een insider ofzo
Bij mij liggen ze er al een halve maand zelfs haha
Zakje 4 in tha house. Love it!
Ik heb de amandelmelk van de lidl maar weer eens gekocht maar nee ben geen fan. Hij is heel zoet, prima voor een smoothies of shakes. Maar in mān koffie is het een zoete, waterige bende.
Ik kan de wijnen online niet vinden (en weet het nou net niet uit mān hoofd allemaal haha) maar er is in ieder geval een Australische Merlot (volgens mij met boomerangs op de fles) die mega lekker is. Ook een fles met een olifant op het etiket is heel lekker, maar kan me echt even niet herinneren welke druif dat nou is. En als laatste zag ik de laatste keer een fles Tempranillo voor ā¬1,99?! Heb hem zelf nog niet op maar ben hier wel mega benieuwd naar! Kan bijna niet wat zijn voor die prijs? (Ik heb de ā¬1,99 wijn van de Aldi wel eens op en die leek gewon aangelengd met water, maar over het algemeen heb ik de Lidl qua wijnen wat hoger zitten dus ja) Have fun in ieder geval.