Lidl

Jaaa die merlot is ook mijn favo van de lidl :heart_eyes:
Het is deze:

2 likes

Die wijn van €1,99 vind ik echt heerlijk! Echt een aanrader voor die prijs.

1 like

Jaaaa die inderdaad!

@Morero Oh dat meeeeeeen je? Ik was (ben) zo sceptisch maar ik ga hem de volgende keer meenemen.

Ik ga vrijdag/zaterdag pas :sob::sob:

Ik weet niet of dit nieuw is, maar ik weet wel dat je dit moet kopen. Er was ook een versie met pure en volgens mij witte chocolade

7 likes

Klinkt echt heerlijk. En who needs a summerbody anyway deze zomer.

Ja deze zijn echt fantastisch. Ik heb die witte ook in huis, maar nog niet geproefd. @Fenayi had die witte hierboven al ergens gepost

Ik heb alleen de witte nog maar gehad (drie zakjes leeg, oeps) en heb nog een zakje van de pure in huis. 10/10.

Ugh ik wil dit hebben!!! Normaal morgen meteen ff naar Lidl gefietst maar boodschappen doen is zo’n opgave nuuuu :woozy_face::woozy_face:

Every body in summer is a summer body.

8 likes

De Vega ovenkroketten zijn echt een dikke aanrader, zoooo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Worden ze lekker krokant zoals een ekte kroket uit t vet?

1 like

Zo lekker als uit het vet worden ze niet, maar ik vind ze op zich wel krokant genoeg! Het is wel een dunner laagje dan die van een vleeskroket.

Ik heb nu vier planten van Lidl. Eentje heeft het opgegeven en twee andere zijn droog en zien er niet zo mooi uit. Alleen mijn citrusboompje ziet er nog mooi uit, maar die heb ik nog niet zo lang. Mijn planten van andere winkels doen het wel prima. Meer mensen met deze ervaring met Lidl planten?

1 like

Mijn tulpen doen het vooralsnog prima, maar echt planten zoals jij beschrijft zou ik niet weten. Bij mij gaat alles dood, hahaha

Ik heb 2 a 3 weken terug een bananenplant gekocht en deze groeit en bloeit mooi! Net een nieuw blad uit en de volgende komt alweer

Zo’n twee maanden geleden gekocht.

9 likes

Beetje laat maar ik vind deze lekker: lidl vespral gran reserva

1 like

Ik :heart: de donuts van de Lidl. Wel jammer dat je eerst een heel kermisachtig spel moet uitvoeren om er eentje te pakken te krijgen.

23 likes

Heeft iemand wel eens de vijg/cranberry hummus van lidl delixcieus gegeten? Vinden jullie die hartig of zoet? Mijn brein cannot cope

Jaaa die is zo lekker! Beetje zoet