Ik heb ook al 2 zakjes vd witte opš en had nog pure, die heb ik net opgegeten. In het avondzonnetje, met een rood wijntje. Perfecte combi.
UGH
ik koop vaak de neppe wokkels van lidl want vind die lekker:

maar nu heb ik per ongeluk een andere rode zak meegenomen⦠en zijn het pinda flips?? gatverdamme die gaat direct de vuilnisbak in

kon die leuke schaap cupcakes ook niet vinden @Unquestionable heb jij die nog gespot?
Nee ook niet⦠nu was bijna alles op. Melk, yoghurt en ze hadden een verspakket voor wortelcupcakes in de folder. Ook op.
Oh jammer! Ik ga morgenvroeg mān paasinkopen doen, misschien is het dan aangevuld
Confession: Ik vind pinda flips echt heel lekker! 
Ik ooooook!!! Ik dacht bijna dat ik de enige was hahaha, maar dat is natuurlijk nooit zo ; )
Had je ze nog gevonden? 
Haha jaaa ik ook. Wij noemden ze vroegen apenlullen??? En als kind besefte ik natuurlijk niet wat ik zei haha
Hahahaha gadverdamme! Je hebt het bijna geflikt mijn liefde voor pinda flips te doven
nee niet meer gevonden helaassss
Wij noemden ze kabouterpiemeltjes⦠Vraag me af wie dat had bedacht.
Hahaha fantastisch, dit klinkt wel wat liever dan onze variant
Heeft iemand deze toevallig? Is het wat? Worden je broodjes krokant? Zo niet, miss tips voor een beetje betaalbare combimagnetron? 70-100 euro.
Ik heb deze niet, dus sorry, verder geen idee ook. Maar koffie in de magnetron opwarmen? Huh? Doen mensen dat?
Haha mn ex schoonmoeder maakte altijd thee in de magnetron (kokend water maken dus). Koffie lijkt me wel moeilijk.
Maar waarom dan?
Ik heb een goeie van coolblue, maar die was wel 130. Kan er alles in bakken van lasagne tot pizza tot broodjes. De magnetronfunctie gebruik ik nooit. Als je wil kan ik wel een linkje doorsturen?
Ja in Amerika, echt ranzig
Ik heeeeel erg soms toen ik nog geen goede filterkoffie apparaat had met warmhoud functie. Als je de koffie dan een minuut of 10 in de kan liet was ie alweer koud