Lidl

Ik heb die met witte chocola gekocht en het was echt lekker

1 like

Mijn vriend is daar echt gek op, zelf nog niet geproefd omdat ik me er niet echt lekker uit vind zien

1 like

Dit was echt m’n preggo craving! :drooling_face: Ik heb heel wat bakjes leeggevroten tijdens de vorige Delicieux periode. Maar kan nu niet naar lidl want bebe en Corona sizzle en gedoe.

1 like

maar vindt je vriend het hartig of zoet??

Die is zoetig maar niet zo zoet als bijvoorbeeld jam. Ik vond hem niet zo lekker, die met gegrilde groenten daarentegen wel :drooling_face:

1 like

Zoetig!

1 like

Dank voor de meningen! Ik vind het net als pindakaas net niet zoet en net niet hartig maar misschien, met deze achtergrond informatie, dat mn brein er morgen zoet van maakt

(mijn onderzoek ligt stil en ik moet toch wat met mn leven)

Dit lijkt mij een geschikte paas-activiteit voor mij dit weekend. Hopelijk kan ik 't vrijdag nog aanschaffen! :biggrin:
afbeelding

14 likes

Ahh deze zijn zo leuk! Plaats je een foto als je ze hebt gemaakt? :ram:

ja zal ik doen! hoop echt dat ik een pak kan vinden

Hier word ik helemaal vrolijk van!

1 like

Ohhh dit is echt leuk om met m’n kind te doen. Ik ga morgen toch ff naar Lidl :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Ik heb ook al 2 zakjes vd witte opšŸ™ƒ en had nog pure, die heb ik net opgegeten. In het avondzonnetje, met een rood wijntje. Perfecte combi.

1 like

UGH
ik koop vaak de neppe wokkels van lidl want vind die lekker:
afbeelding
maar nu heb ik per ongeluk een andere rode zak meegenomen… en zijn het pinda flips?? gatverdamme die gaat direct de vuilnisbak in
afbeelding

kon die leuke schaap cupcakes ook niet vinden @Unquestionable heb jij die nog gespot?

Nee ook niet… nu was bijna alles op. Melk, yoghurt en ze hadden een verspakket voor wortelcupcakes in de folder. Ook op.

Oh jammer! Ik ga morgenvroeg m’n paasinkopen doen, misschien is het dan aangevuld

Confession: Ik vind pinda flips echt heel lekker! :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Ik ooooook!!! Ik dacht bijna dat ik de enige was hahaha, maar dat is natuurlijk nooit zo ; )

2 likes

Had je ze nog gevonden? :blush:

1 like

Haha jaaa ik ook. Wij noemden ze vroegen apenlullen??? En als kind besefte ik natuurlijk niet wat ik zei haha

6 likes