Lidl

Hahahaha gadverdamme! Je hebt het bijna geflikt mijn liefde voor pinda flips te doven

1 like

nee niet meer gevonden helaassss

Wij noemden ze kabouterpiemeltjes… Vraag me af wie dat had bedacht.

4 likes

Hahaha fantastisch, dit klinkt wel wat liever dan onze variant

@Ludo zeker vriendelijker, maar ook niet echt top voor de eetlust :wink:

1 like

Heeft iemand deze toevallig? Is het wat? Worden je broodjes krokant? Zo niet, miss tips voor een beetje betaalbare combimagnetron? 70-100 euro.

1 like

Ik heb deze niet, dus sorry, verder geen idee ook. Maar koffie in de magnetron opwarmen? Huh? Doen mensen dat?

2 likes

Haha mn ex schoonmoeder maakte altijd thee in de magnetron (kokend water maken dus). Koffie lijkt me wel moeilijk.

1 like

Maar waarom dan?

Ik heb een goeie van coolblue, maar die was wel 130. Kan er alles in bakken van lasagne tot pizza tot broodjes. De magnetronfunctie gebruik ik nooit. Als je wil kan ik wel een linkje doorsturen?

Ja in Amerika, echt ranzig

1 like

Ik heeeeel erg soms toen ik nog geen goede filterkoffie apparaat had met warmhoud functie. Als je de koffie dan een minuut of 10 in de kan liet was ie alweer koud :frowning:

1 like

Ik heb de voorloper van deze gehad, ook Silvercrest, en was er heel blij mee. Heb hem aan mijn broer gegeven toen ik 8 jaar geleden kleiner ging wonen en die heeft hem nog steeds.

1 like

Oh ja, dat kan ik dan nog wel vatten

1 like

Ok graag! Ik zag wel veel combis indd van die prijs, zag door de bomen het bos niet meer. maar altijd fijn als iemand er goede ervaringen mee heeft.

Ah goed te horen. De oven functie gaat het me vooral om. Heb een grote inbouwoven maar vind dat hele ding aanzwengelen voor 1 saucijzenbroodje ofzo maar overdreven.

https://www.coolblue.nl/product/802892/inventum-mn308c.html

1 like

Geen idee. Volgens mij vond ze dat sneller dan een waterkoker of fluitketel aanzetten.

Dat weet ik niet meer goed. In mijn toenmalige appartement zat al een grote oven dus die gebruikte ik…

1 like

Haha jup vriendin van mij doet dat als ze der koffiebis vergeten en hij dus koud is. Dus ik dacht ooh vet handig met een baby, want dan issie ook wel eens koud. Nou niet te hachelen echt :nauseated_face:

1 like