Lidl

Ik heb zo een gehad en was heel erg tevreden! Vond hem zeker het geld waard. Hij ging weg toen ik nog samenwonen en mijn vriend een luxere had, niet omdat ik ontevreden was.

1 like

Wat toevallig, deze combi magnetron heb ik ook. Ik heb deze vooral gekocht door de lovende recensies en omdat het een hete lucht functie heeft. Toch kreeg ik de bodem van mijn quiche niet gaar. Heb jij nog tips voor het gebruik van dit apparaat.

1 like

Ehm, dat probleem heb ik nooit. Ik gebruik wel altijd dat verhoogde rekje

1 like

@Luzarl ik heb hem nu ook haha. Vandaag voor het eerst gebruikt. Kaiserbroodjes, pizzabroodjes en smileyaardappel gebakken. Werden wel krokant hoor, met hete lucht. Ook na 5 minuten kreeg ik al de voorverwarmd piepjes, alhoewel ik het idee heb dat hij dan echt nog niet op de juiste temperatuur is. De grillfunctie nog niet getest.
Bij een quiche kan je het beste de bodem als eerste bakken zonder vulling. Maar als je zo’n kant en klare hebt zou ik hem ook uit het bakje halen en op een rekje met bakpapiertje leggen ofzo. Dan kan de hitte ook onderop komen.

Edit: vandaag broodjes met hetelucht+grill gebakken en waren veel bruiner en krokanter dan gisteren.
Einde magnetron spam in lidl topic :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Top! Ik ga nu even met de temperatuur spelen en iets geduldiger zijn. Ik hou je op de hoogte.

1 like

Omg zie ik net ineens 1,5L flessen Arizona liggen… o.a. dus (maar dan grote flessen):

:heart_eyes:

5 likes

:joy::joy:

Ja dat is de benzine in mijn motor! Alleen wel de peach variant

1 like

Soort Rituals douchefoam, ruikt naar kokos en caramel. Erg lekker vind ik en maar 1,99. Er stonden ook scrubs en bodylotions uit dezelfde lijn, en nog een andere lijn maar die heb ik niet geroken.

En een hele lijn met zelfbruiners. Spray, melk, lotion en creme geloof ik. De spray is ‘ideal for medium/dark skin’, de rest voor fair skin. Deze milk was 2,99

Oh naar die selftan ben ik wel benieuwd! Heeft iemand daar al ervaring mee?

Hallo zachte huid, welkom terug op mijn gezicht

4 likes

Ik heb ook met deze in mijn hand gestaan. Heb je het al eerder gebruikt, en zo ja:, wat voor huidtype heb je?

Ik laat je weten als ik 'm gebruikt heb, denk dat ik morgen een poging ga doen

1 like

Ja, vorige winter. Ik weet niet echt wat voor huid type ik heb, ik heb net even een test gedaan via jetske ultee, en daar komt uit dat ik een normale huid heb, maar daar kan ik me niet helemaal in vinden. Ik heb in elk geval wel een super gevoelige huid, en prone (ben even het nederlandse woord kwijt) to droogheid. Als in, stel dat ik mijn gezicht niet zou verzorgen zoals ik het nu doe, dan wordt het eerder snel droog dan dat het snel vet wordt, maar ik kan me ook wel herinneren dat mijn neus vooral erg vet werd vroeger.

In elk geval, ik krijg van heel veel producten heel snel, heel veel puistjes, of een allergische/rode en trekkerige reactie. Bij dit serum had ik dat totaal niet, mijn huid werd er juist heel zacht van, zelfs in de winter. Toen ie op was na een paar maanden ben ik weer hyaluronic acid van TO gaan gebruiken, en ik vond dit serum wel echt fijner.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? :grimacing:

7 likes

Kun je een foto maken van de ingredienten? :grimacing:

2 likes

Thanks! Had laatst een ander serum gekocht en pas toen ik thuis kwam zag ik de het eerste ingrediënt alcohol is :sweat: Dit klinkt wel goed, morgen eens kijken of ze die hier ook hebben

1 like

Ik gebruik ook die van TO maar ik ga deze dan ook halen morgen.

En een krul voor je spreekbeurt :100:

2 likes

Yes :heart:

Ik heb hier de dagcrème van en is echt mijn holy grail. Maar dit is ook die lijn waar zo’n fancy ingrediënt in zat toch haha, wat in hele dure crèmepjes wordt gebruikt.

3 likes

geen idee hahaha, ik heb dit serum gekocht op aanraden van weer een andere forummer toen mijn huid in een hele dramatische fase zat en ik alles wel wilde proberen. Heeft goed uitgepakt!

1 like