Lidl

Ja, vorige winter. Ik weet niet echt wat voor huid type ik heb, ik heb net even een test gedaan via jetske ultee, en daar komt uit dat ik een normale huid heb, maar daar kan ik me niet helemaal in vinden. Ik heb in elk geval wel een super gevoelige huid, en prone (ben even het nederlandse woord kwijt) to droogheid. Als in, stel dat ik mijn gezicht niet zou verzorgen zoals ik het nu doe, dan wordt het eerder snel droog dan dat het snel vet wordt, maar ik kan me ook wel herinneren dat mijn neus vooral erg vet werd vroeger.

In elk geval, ik krijg van heel veel producten heel snel, heel veel puistjes, of een allergische/rode en trekkerige reactie. Bij dit serum had ik dat totaal niet, mijn huid werd er juist heel zacht van, zelfs in de winter. Toen ie op was na een paar maanden ben ik weer hyaluronic acid van TO gaan gebruiken, en ik vond dit serum wel echt fijner.

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen? :grimacing:

7 likes

Kun je een foto maken van de ingredienten? :grimacing:

2 likes

Thanks! Had laatst een ander serum gekocht en pas toen ik thuis kwam zag ik de het eerste ingrediënt alcohol is :sweat: Dit klinkt wel goed, morgen eens kijken of ze die hier ook hebben

1 like

Ik gebruik ook die van TO maar ik ga deze dan ook halen morgen.

En een krul voor je spreekbeurt :100:

2 likes

Yes :heart:

Ik heb hier de dagcrème van en is echt mijn holy grail. Maar dit is ook die lijn waar zo’n fancy ingrediënt in zat toch haha, wat in hele dure crèmepjes wordt gebruikt.

3 likes

geen idee hahaha, ik heb dit serum gekocht op aanraden van weer een andere forummer toen mijn huid in een hele dramatische fase zat en ik alles wel wilde proberen. Heeft goed uitgepakt!

1 like

Klopt, is een ‘dupe’ voor la mer!

1 like

Ik heb er nog 1,5 van staan maar zie nooit verschil met crèmes haha. Vanavond maar weer eens smeren

Maak eens een foto en over een maand weer! Wss zie je dan wel verschil

1 like

Aaah ja zie je ik heb dit wel ooit gelezen!

Goede! Moet ik ook consequent blijven smeren haha. Lig nu al met ingesmeerde kop in bed maar zal morgen een foto maken :slight_smile:

2 likes

Oeh dit wil ik ook wel proberen

Ik heb ‘m vandaag gehaald en net gebruikt, mijn huid voelt heel zacht! Heb ook de glow moisturizer, die ga ik morgen proberen.

2 likes

Wat is een lekkere witte wijn van de lidl, voor als je een beetje wijn wil leren drinken?

Ik vind deze zelf heel lekker. Weet niet of ze hem in NL ook hebben, maar hier in DE zit 'ie vast in het assortiment en hij kost maar €2,69 (en deze week was hij zelfs voor €1,99 in de aanbieding, heb meteen een paar flessen extra meegenomen :smile:)

Hun Gruner veltliner is heel lekker!

1 like

Oh, nou ik vind hem toch fijn :blush::grimacing:
Kon het ook nooit vergelijken, want no way José dat ik la mer koop hahaha

3 likes

Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor! Juist goed dat je de mythe ontkracht hahaha. Heb je hem wel geprobeerd of niet om deze reden?

1 like