Klopt, is een ‘dupe’ voor la mer!
Ik heb er nog 1,5 van staan maar zie nooit verschil met crèmes haha. Vanavond maar weer eens smeren
Maak eens een foto en over een maand weer! Wss zie je dan wel verschil
Aaah ja zie je ik heb dit wel ooit gelezen!
Goede! Moet ik ook consequent blijven smeren haha. Lig nu al met ingesmeerde kop in bed maar zal morgen een foto maken
Oeh dit wil ik ook wel proberen
Ik heb ‘m vandaag gehaald en net gebruikt, mijn huid voelt heel zacht! Heb ook de glow moisturizer, die ga ik morgen proberen.
Wat is een lekkere witte wijn van de lidl, voor als je een beetje wijn wil leren drinken?
Ik vind deze zelf heel lekker. Weet niet of ze hem in NL ook hebben, maar hier in DE zit 'ie vast in het assortiment en hij kost maar €2,69 (en deze week was hij zelfs voor €1,99 in de aanbieding, heb meteen een paar flessen extra meegenomen )
Hun Gruner veltliner is heel lekker!
Oh, nou ik vind hem toch fijn
Kon het ook nooit vergelijken, want no way José dat ik la mer koop hahaha
Ik vatte het ook niet verkeerd op hoor! Juist goed dat je de mythe ontkracht hahaha. Heb je hem wel geprobeerd of niet om deze reden?
Ah wat jammer! Ik heb de serum en vind hem wel fijn want trekt snel in, maar geen idee of het echt wonderen doet hoor. Succes met sparen nog ff voor la mer😂
Gooi je geld dan gewoon in de prullenbak, La Mer doet echt niks
Off topic. Maar de Europese nivea blik moet ook een dupe voor la mer zijn.
Ja er is vrij weinig verschil!
Ik weet wat ik morgen ga inslaan! Is die glow moisturizer voor het lichaam?
Deze zijn echt vet lekker! Soort slushie maar dan meer drinken. Ik had citroen en ga van de week mandarijn ook halen. Denk dat dit in de zomer super lekker is als het 40 graden is.
omg met wodka erbij jaaaaa
Ik heb vandaag alle spullen uit de cellular lijn gekocht. Ben benieuwd!