eh water
Heb nog een goed verhaal over de verse pasteis de nata van de Lidl. De eerste week dat de lidl ze hier had, heb ik er direct een gekocht. De medewerkers Lidl hadden die dingen denk ik zelf nog nooit gegeten of überhaupt gezien, en hetzelfde gold voor mij. Ze lagen daar in de bak en oogden wel lekker.
Eindstand: die dingen lagen blijkbaar ongebakken te koop. Ik heb hem toen dus ook ongebakken opgegeten, smaakte ook prima, dacht er toen verder ook niks bij. Tot ze dus de volgende keer opeens van knapperig bladerdeeg waren hahahaha. Toen waren ze blijkbaar wel afgebakken
Ik kon het er niet vinden maar dat kan ook aan mijn Lidl liggen.
In andere supermarkten was het trouwens ook bijna niet te vinden, tot er uiteindelijk een levering van 5 potjes bij Albert Heijn was binnengekomen.
Ik ben helemaal fan van deze veggie spread (pineapple curry) maar deze zit dus blijkbaar maar af en toe tijdelijk in het assortiment. Iemand enig idee wanneer deze weer komt?
Ahh Ik heb deze en de moisturizer gehaald maar m’n huid wordt helemaal niet zacht er van haha alleen maar plakkerig alsof het niet genoeg in trekt😕
Aw jammer!
Ach heb ik in ieder geval een forumtrend geprobeerd 
Huh ik dacht dat die er altijd was?
Of bedoel je specifiek die smaak? Er zijn toch drie smaken of zo?
Heeft Lidl nog die goede dagcrème of zijn die alweer weg?
Nee ik bedoel niet specifiek deze. Ik heb het gevraagd bij mijn Lidl en die zei dat het echt alleen in de folder periode te koop was. Misschien verschilt het dan per Lidl? Dan ga ik even bij een grotere kijken.
In België hebben ze deze wel altijd, in Nederlands helaas alleen soms. Misschien is dat het verschil. Belgische lidl > Nederlandse lidl
Ah dat is het verschil dan. Dat is jammer, woon helaas niet zo dicht bij België. Dan maar de folder in de gaten houden. Thanks!
Ja vind ik wel!
Meer die de variatie thee van de Lidl steeds niet kunnen vinden? Ik begreep dat er een leveringsprobleem is? Maar volgens mij is dat dus altijd zo met die thee want negen van de tien keer als ik daar voor kijk is die thee opn
Die hydra met roze deksel?
Die cellulaire, maar ik denk dat het maar een weekje was
Hier hebben ze echt zoveel dozen en displays gehad, dus ik denk wel dat het het waard is om even langs te gaan. En anders koop je even hun lekkere karamel zeezout ijsjes
Vaak zijn er wel left overs, al is dat bij mij altijd alleen de oogcrème
Ja! Vroeger dagelijks smoothies gemaakt met hun mango, aardbeien en framboos. Mango was ook vaak bijna uitverkocht.
Vanaf donderdag weer Aziatische week. Heeft iemand dat kokosnootijs al eens gehad? Is dat wat?