Omg ben ik nu een influencer?!!!
SpatlƤser! Heeeeel zoet haha.
Niet met de mousse, maar ik heb eergisteren de milk gebruikt en vind hem echt heel fijn! Hij plakt helemaal niet. Werkt net zo makkelijk als de zelfbruinende bodylotion van het Kruidvat, maar resultaat is beter!
Ik ben geinfluenced
Heeft het zoān typische zelfbruiner geur?
Ik ken verder geen andere zelfbruiners dan die van het Kruidvat en die vind ik niet vervelend ruiken. Deze ook niet, maar weet dus niet of dit de geur is die je bedoelt
Oh oke die van Kruidvat ken ik niet, maar als je het niet vervelend dan zal het vast niet die typische sterke zelfbruiner geur hebben haha.
Zijn ze net zo lekker als die āverseā?
Mijn oven is niet heel goed dus ze werden niet mega knapperig maar de smaak was top! En ook bonuspunten omdat ze warm zijn. Dus denk als je een goede oven hebt dat het heel dicht in de buurt komt!
Yes ze hebben nu ook soja yoghurt! Hierdoor moest ik altijd naar een andere winkel want dat was vaak het enige wat ze niet hadden
eh water
Heb nog een goed verhaal over de verse pasteis de nata van de Lidl. De eerste week dat de lidl ze hier had, heb ik er direct een gekocht. De medewerkers Lidl hadden die dingen denk ik zelf nog nooit gegeten of überhaupt gezien, en hetzelfde gold voor mij. Ze lagen daar in de bak en oogden wel lekker.
Eindstand: die dingen lagen blijkbaar ongebakken te koop. Ik heb hem toen dus ook ongebakken opgegeten, smaakte ook prima, dacht er toen verder ook niks bij. Tot ze dus de volgende keer opeens van knapperig bladerdeeg waren hahahaha. Toen waren ze blijkbaar wel afgebakken
Ik kon het er niet vinden maar dat kan ook aan mijn Lidl liggen.
In andere supermarkten was het trouwens ook bijna niet te vinden, tot er uiteindelijk een levering van 5 potjes bij Albert Heijn was binnengekomen.
Voor de quarantaine-tijd iig nooit gezien! (daarna niet meer geweest)
Ik ben helemaal fan van deze veggie spread (pineapple curry) maar deze zit dus blijkbaar maar af en toe tijdelijk in het assortiment. Iemand enig idee wanneer deze weer komt?
Ahh Ik heb deze en de moisturizer gehaald maar mān huid wordt helemaal niet zacht er van haha alleen maar plakkerig alsof het niet genoeg in trektš
Aw jammer!
Ach heb ik in ieder geval een forumtrend geprobeerd