Huh ik dacht dat die er altijd was?
Of bedoel je specifiek die smaak? Er zijn toch drie smaken of zo?
Heeft Lidl nog die goede dagcrème of zijn die alweer weg?
Nee ik bedoel niet specifiek deze. Ik heb het gevraagd bij mijn Lidl en die zei dat het echt alleen in de folder periode te koop was. Misschien verschilt het dan per Lidl? Dan ga ik even bij een grotere kijken.
In België hebben ze deze wel altijd, in Nederlands helaas alleen soms. Misschien is dat het verschil. Belgische lidl > Nederlandse lidl
Ah dat is het verschil dan. Dat is jammer, woon helaas niet zo dicht bij België. Dan maar de folder in de gaten houden. Thanks!
Ja vind ik wel!
Meer die de variatie thee van de Lidl steeds niet kunnen vinden? Ik begreep dat er een leveringsprobleem is? Maar volgens mij is dat dus altijd zo met die thee want negen van de tien keer als ik daar voor kijk is die thee opn
Die hydra met roze deksel?
Die cellulaire, maar ik denk dat het maar een weekje was
Hier hebben ze echt zoveel dozen en displays gehad, dus ik denk wel dat het het waard is om even langs te gaan. En anders koop je even hun lekkere karamel zeezout ijsjes
Vaak zijn er wel left overs, al is dat bij mij altijd alleen de oogcrème
Ja! Vroeger dagelijks smoothies gemaakt met hun mango, aardbeien en framboos. Mango was ook vaak bijna uitverkocht.
Vanaf donderdag weer Aziatische week. Heeft iemand dat kokosnootijs al eens gehad? Is dat wat?
Ik vind deze eyemousse echt een aanrader! Voelt heel voedend aan onder de ogen (maar niet té), en trekt goed in
Die dragon fruit ijsjes zijn geweldig!
Overal uitverkocht
Ah ja daar was ik al bang voor
Ik had een tijdje terug vega piri piri wokstukjes, die zijn ook redelijk nieuw denk ik? Wel lekker, maar heel erg zoet. Had eerder pittig verwacht haha.
Die cellular dagcreme is als het goed is in geen enkele lidl meer te krijgen op het moment (insider hier)
Moet je dan weer wachten tot kerst?