Lidl

Hey insider waarom is er nooit meer amandelpasta :mad:

4 likes

Die zat in het bio assortiment toch? Geen idee eigenlijk. Mijn filiaal heeft een groot bio assortiment. Misschien tijdens de bio-weken weer maar durf niet te zeggen wanneer die weer zijn. Zodra ik er lucht van krijg laat ik het wel weten!

1 like

Ben er bang voor. Alle items die de winkels na 2weken verkoop nog in de winkel hadden moesten retour dus ik ben verwacht dat het nog ff duurt

1 like

nee delixcieus haha. Ik ben er heel gepassioneerd over, thanks voor je moeite :heart:

Dan wordt het ook pas weer kerst verwacht ik!

Helaas nog niets geproefd maar zag wel dat de gevulde gnocchi niet vega is ivm dierlijk stremsel :’(

1 like

De burrata is heel lekker!

1 like

Kun je ergens de ingredienten van deze producten vinden? Of zag je ze in de winkel?
Ik ben erg benieuwd of dat gember sorbetijs vegan is!

Ik had t in de winkel gecheckt! Echt heel jammer want gnocchi gevuld met kaas lijkt me geweldig

1 like

Mmmm gember citroen sorbetijs, vanaf wanneer is dit? Morgen?

Koffie ijs is :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

1 like

Ahhh waarom bezorgt de Lidl nou niet. Zoveel lekkers in de folder!

Het chocoladetoetje :heart_eyes::heart_eyes:
Die is echt fantastisch, afgelopen paar x met de italiaanse week was ie er niet, dus ik ben mega blij dat ie er nu wel weer is.

Ik had trouwens gister een vegan kipschnitzel, vond ik echt top. Ik eet wel vlees, dus vind dat ik goed kan vergelijken en ik vond het net echte kip. Qua smaak en structuur.

1 like

Ik sloeg niet meteen aan op dat gemberijs als gemberfan maar nu lijkt
het me toch wel lekker op warme dagen

Maaar, weer wél glutenvrij. Mochten hier meer glutenvrije mensen zitten

1 like

Welke van die yoghurt joekels is het lekkerst?

Ik was helaas op de fiets anders had ik er een gekocht :palm_tree:

11 likes

Omg ik ga morgen naar de Lidl

1 like

Oeh die dumplings klinken goed! Heb je een recept?

Ik kan echt niks met deze plant beginnen. Heb er al twee gehad en allebei binnen 6 maanden ‘af’ ( dus dood).

1 like